Fotochallenge #96: De Dood

Winnaar :ok_hand:

1 like

Zo een vermoeden had ik al :wink:
Maar je weet t maar nooit he.

1 like

Fantastisch!!! Laat de rest maar zitten. We hebben een winnaar!

1 like

Het is eigenlijk niet volgens de regels m.b.t. knipsels, maar het is heel mooi gedaan, dus mij hoor je er verder niet over :ok_hand:

6 likes

Ik vind dit geen knipsel maar een achtergrond :thinking:

Ik ben vooral blij dat hij dit niet echt achter in de schuur heeft staan :nerd_face:

image

3 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Maar je moest het wel even kwijt :joy:

2 likes

Ik was nog aan het nadenken voor een inzending, maar na het zien van deze ben ik gestopt. Volgens mij is dit al de winnaar…

2 likes

Er zijn drie (of twee, wanneer de morsdode Photoshoppert postuum gediskwalificeerd wordt :joy:) enorme kanshebbers, waar de rest totaal niet bij in de buurt komt. Die drie (of misschien dus twee), daar kan best nog wel een vierde (of misschien dus een derde) bij Richard. :wink:

1 like

Laat je niet zo kisten hè. Gewoon inzenden die foto

2 likes

volgens mij kan je al beter gaan brainstormen over wat het volgende item gaat worden in de fotochallenge #97 :smiley: :innocent: :+1:

1 like

Naar mijn mening is de foto ingezonden door @Colnago legitiem.

Dit mede door het feit dat de foto met het hoofdonderwerp (horloge) door hem zelf is genomem.

Het hoofdonderwerp is geen knipsel dat ergens anders vandaan komt.

De geshopte achtergrond valt naar mijn inziens dan ook gewoon binnen de regels.

Ben je het eens met mij of niet - laat maar weten.

15 likes

Eens! :+1:

2 likes

Zo’n creativiteit en inzet mag je niet bestraffen met een of ander regeltje, natuurlijk doet deze inzending mee.

De creativiteit van mensen hier blijft me verbazen, hele goede inzendingen weer.

4 likes

Maar de achtergrond (die een belangrijke rol speelt in deze foto) weer wel. :smirk:

Oh en ehhh…

De foto is door zijn vriendin genomen. :rofl:

2 likes

We zien het dit keer door de tenen vingers😎

4 likes

En Photoshop.

1 like

En een COMPUTER :scream: double busted, I say.

1 like

Eens! gewoon een leuke foto👍

3 likes

Eens, maar dat maakt verder ook totaal niet uit. Jíj bent de organisator deze keer, jíj bepaalt, jíj kiest ook de laatste stemronde.
Niks met anderen te maken, SpringKikker.

6 likes