foto's laden niet of sporadisch?

Nog een keer proberen. :pray:
Niks nopjes nada picture.
Het is om te huilen zowaar ik uien staat te snijden. :sob:

1 like

Zover hoef je het niet te zoeken. Ik was gisteren in een duits bos, net over de grens in de Achterhoek… white spot voor zowel Duits als Nederlands netwerk.

1 like

:face_exhaling::nauseated_face:nog niets veranderd

1 like

Da’s toch juist een voordeel?

1 like

Koblenz?

1 like

als work around kan je ‘gewoon’ een account op

openen. De basis versie is gratis en je kan er een 1.000 tal kiekjes op kwijt.

en vanaf daar kiekjes linken in je bijdrage.

Straks zijn alle foto’s gejat en zitten ze op de tegenhanger van HF in Godweetwaar te pronken met onze polsen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Met zijn allen naar uhrforum?

2 likes

image host

URL=imgbox - fast, simple image host][/URL]

Plaatjes worden opgeslagen bij dh-cdn.net. Een server die HF daar gebruikt doet het niet. Dat de oudere plaatjes het nog wel doen, komt omdat de plaatjesserver achter een caching dienst zit (Cloudflare). Die hebben in het verleden dus al een kopietje gemaakt om sneller te kunnen leveren en dat kopietje is wat je ziet. Nieuwe plaatjes kunnen ze niet cachen, want de server doet het simpelweg niet.

Het is dus geen onwil, nieuwe geldbesparende forumregels of wat dan ook, maar een hosting bedrijf met een server die het niet doet. Wie die server beheert is mij overigens ook niet duidelijk.

13 likes

:weary:Zonder plaatjes is het leven zinloos… :sob:

Ik hou tijd over :man_shrugging:t3: Help

1 like

Dan zal het uiteindelijk ook wel weer goed komen.
Tot het zover is moeten we dan helaas maar iets nuttigs met ons leven proberen te doen.

Slachtofferhulp Nederland is reeds op de hoogte en staat voor iedereen klaar.

8 likes

Misschien kunnen we deze miserabele situatie wat verzachten door er een spel van te maken.

Zoek de foto die je wilt plaatsen op internet en plaats de link hier.
Ook foto’s van horloges van jezelf zullen er vast al zijn op internet, wrs. hier op HF met al die crossposts en uit de ‘wat dragen we vandaag’ en andere merkgebonden topics!

Het is leuk, verdrijft de tijd en het hele gezin kan meedoen. Incl. (groot)ouders en collega’s!

Wel apart dat blijkbaar niemand dat in de gaten heeft en er iets aan doet…

3 likes

Je krijgt waarvoor je betaalt. En dat is in dit geval waarschijnlijk niets tot weinig. Mag ik dan hopen.

1 like

Zou CCleaner kunnen helpen?

5 likes

Voor wat??

1 like

Dan krijg je geen cc-mailtjes. Scheelt een hoop werk. Nog meer tijd over om naar een plaatjesloos HF te gluren

2 likes