foto's laden niet of sporadisch?

Op zich is het wel goed voor de portemonnee als ik niet verlekkerd wordt door al die plaatjesšŸ™„

2 likes

6 likes

Er is overigens een workaround: je afbeelding uploaden naar een andere webserver of webservice en dan linken naar de afbeelding:

[ img ] https://ADRES-SERVER/plaatje.jpg [ /img ]

1 like

HF zonder plaatjes is kudt

6 likes

Ja… nu moet ik gewoon werken…

6 likes

Ik moest lachen :grimacing:

Ik had net gewoon een gesprek met m’n vrouw. Opmerkelijk wat zo’n gemis teweeg brengt… :hushed:

7 likes

Ik ben maar weer gaan liken, anders loop ik zo achter met mijn dwangneurose.

5 likes

Je zal nu maar je horloge in het blauw zetten :grin: Verkoop gaat al traag en dan ook nog eens zonder foto’s :no_mouth:

7 likes

Ik sex

2 likes

Dapper om dat tegen @David_Gee te zeggen

2 likes

Nouja, niet met de mijne, anders had ik dat gemerkt.
Tenminste. Als het net was…

Jij ziet een nadeel, ik zie ook kansen. Als je iets niet kan zien kan het ook de verkoop niet in de weg zitten natuurlijk…

1 like

Misschien @jur hier ook even bij betrekken. Er worden nu advertenties geplaatst waarbij het niet zeker is of die afbeeldingen straks weer zichtbaar zijn. Hoop rompslomp dus want die kunnen niet meer aangepast worden. Een gepind bericht of tijdelijk het blauw sluiten voorkomt straks extra werk voor jullie!

2 likes

Eigenlijk wilde ik zeggen ā€œpics or it didn’t happenā€. Maar ja…

6 likes

Ik ga bramen plukken.
Lekker inkoken met geleisuiker.
Resultaat heerlijk bramen jam.
Kan op brood, beschuit, cracker, rijstwafels of zo uit de potje lepelen.
Bakkie koffie erbij en de fotos upload ik uit mijn eigen geheugen en die projecteer op mijn netvlies… :rofl: :sweat_smile:

7 likes

Nog nooit zo snel gesch*ten de laatste paar dagen.

25 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Hier hetzelfde probleem.
Waar moet de te uploaden afbeelding aan voldoen, wellicht te groot qua mb.

Ik vind er geen zak aan zo :joy:

nee, probleem met server

1 like

Je ziet maar, plaatjes zijn de backbone voor een forum, van de teksten hier moet je het niet hebben itt de Playboy, daar waren de interviews evengoed als de plaatjes. :see_no_evil:

11 likes