Foto's uploaden

Kun je weer fotos posten :slightly_smiling_face:

1 like

Meer mensen waarbij je een foutmelding krijgt bij het uploaden? Het uploaden stopt meestal bij 38% en daarna krijg ik de foutmelding.

Ik kan sinds kort als TL1 géén foto’s meer uploaden.

Krijg het volgende bericht:

" Er is een fout opgetreden. Sorry, je kunt geen media-items insluiten in een bericht. "

Ik heb van dit bericht een screenshot gemaakt, maar dat kan ik ook hier niet uploaden.

Zijn er méér TL1 die niets kunnen oplossen?

2 likes

Oplossen m/z uploaden…

Heeft misschien iets te maken met “hack” van gisteren, TL1 hebben wat minder rechten gekregen? @Jur

1 like

Bedankt voor je reactie.

Wat ik begrepen heb van @Jur , is dat TL1 voorlopig géén topics mogen starten/ aanmaken.

Maar een horloge fotootje plaatsen mag aub toch wél, hoop ik? @junior

Ik begrijp de admins. Het is veel vrijwillig werk om de boel in het gareel te houden.
Maar begrijp ajb ook de tl-1 mensen. Ik persoonlijk wil niet bij een Klup horen waar ze me niet vertrouwen, waar mijn mogelijkheden worden beperkt zonder mededeling of indicatie hoelang het gaat duren.
Nogmaals, respect voor admins, been there done that, maar deze bijl is wel heel bot en de communicatie er over is nihil.

3 likes

Helemaal mee eens, doe hier inmiddels toch al een maand of 7 leuk mee. Wat meer info is meer dan welkom. Je kunt nu niet veel meer dan een beetje vanaf de zijlijn toekijken.

2 likes

Hier hetzelfde, ik kan ook geen mediabestanden uploaden of links plaatsen in het bericht. Er komt een pop-up scherm die het weergeeft dat het niet mogelijk is.

2 likes

Waarschijnlijk een tijdelijke maatregel tot de problemen met de spammers zijn opgelost.

2 likes

Trust levels hebben niets met vertrouwen te maken. De naamgeving is wat ongelukkig maar het platform (Discord?) gebruikt dat nu eenmaal.

1 like

ik krijg sinds gister deze melding: Er is een fout opgetreden: Sorry, je kunt geen media-items insluiten in een bericht. :man_shrugging:

Die krijgen alle tl 1 op het moment. Waren gisteren wat accounts gehackt en sindsdien zijn deze maatregelen getroffen

2 likes

ahzo… Ok goed om te weten. Enig idee voor hoe lang?

Totdat het lek boven is. Alle mods doen dit op vrijwillige basis dus even geduld.

3 likes

:sunglasses: :+1:

Bedankt voor de uitleg.
Was als een zotte aan het zoeken naar de nieuwe topic banner

Gisteren werd er elke paar minuten (automatisch) een nieuw spam topic geopend via 3 gehackte TL-1 accounts dus daar was niets tegenop gewassen. Daarom moesten de mods tijdelijk wat zwaardere maatregelen nemen. Die accounts zijn inmiddels wel opgeruimd maar we willen dit niet nog een keer.

Ik heb iets soortgelijks jaren geleden meegemaakt op het T-Mobile forum. Uiteindelijk komt het weer goed.

7 likes

Hier hetzelfde probleem, gelukkig ligt het niet bij mij :wink:

1 like

Tip: Als je als TL1 een bericht stuurt, haal dan de URL weg van het te koop / gezocht topic, anders kun je geen bericht sturen.

Die url wordt standaard in het bericht gezet.

3 likes