Fototopic: Evolutie van mijn collectie

Wat een mooi pad, bij mij gaat het er echt een stuk rommeliger aan toe kan ik je zeggen…

Super verhaal. Ik zit zelf in de Russische fase zie ik, dus wat nog komen gaat…

Denk dat dit zijn rommelige periode was :smile:

Een rus is leuk maar aan eentje in de collectie heb ik ook genoeg.

@Skv
Leuk fotoverslag!

Vind je? Ik vond hem echt behoorlijk tegenvallen. Sowieso kan ik de combi van automaat en chronograaf afraden. Veel te dik. En de 42mm kast lijkt nog groter door de brede lugs. Niet mijn ding gebleken! Gelukkig was hij wel binnen een weekje weer verkocht, dus kon ik snel verder kijken.

Rolex is overigens al een week of 6, 7 op service. Hoop dat die binnenkort weer om de pols kan.

Sinds kort is ook mijn Explorer II 16570 weer weg (naar een HF user), en ging ik voor de 16710!

Die is sinds vandaag ook weer weg… Wel tot nu toe by far de fijnste klok qua afmeting, feel, looks en gewicht. Met de Explorer II als goede tegenkandidaat.

So what’s next? Misschien een 16710 met lug holes. Of toch heel iets anders en gaan voor een Yachtmaster… Of een '00s SD? Alles ligt weer open! Het blijft een toffe hobby, die horloges. :wink:

3 likes

:slight_smile:

Hele leuke vooral herkenbare ontwikkeling!

De 16710 is dus heel snel geflipperd als ik het goed begrijp?

Klopt. Kost heel erg veel geld, en als hij niet 100 procent goed voelt… toch naar verkocht en doorzoeken naar eentje die voor mijn gevoel helemaal klopt. En dan houden!

Dat geloof ik graag! :wink:
Ik heb destijds ook afgezien van een EXll, op foto’s vind ik het nog steeds een prachtig horloge maar om mijn pols is het gewoon net niet…

Ex II Polar vind ik ook prachtig. Maar die scheelt nog even 2.000 met een gmt master II. Dat koop je bij wijze van nog even een Black Bay naast voor hetzelfde geld…