Fotowedstrijd 137.. stout

Heerlijk, deze :joy:

2 likes

Vind jullie wel braaf.
Paar stoute jongens maar grotendeels beetje bangige horloge nerds…

3 likes

Verveelt nooit. :rofl:

6 likes

15 likes

Leuk thema!

23 likes

Leuke foto!!!

1 like

Mijn bijdrage :slightly_smiling_face:

20 likes

De caissière keek mij vreemd aan bij het afrekenen van deze artikelen. Het was het schaamtevolle moment waard hoop ik. :smile:

36 likes

Wtf. Waar kijk ik naar? :joy:

2 likes

Hahaha :+1:t2:

1 like

Het thema is… Tja. Stel diezelfde vraag anders gewoon even op Reddit. Hier zijn regels en moderators, en bovendien veel volk waar men nogal eens een broodje of een bak koffie mee doet.

Ik heb de behoefte niet om in deze zin de randjes op te zoeken, je zou eens een Grand Seiko met een Hentai achtergrondje kunnen krijgen, maar daar houdt het op. Wat mij betreft. En zo te merken is bij anderen ook geen echt grote drang.

4 likes

Snap je punt.

Begrijp hem alleen niet.

Met wat fantasie is het een breed onderwerp zonder de grenzen op te hoeven zoeken.
Juist dat kan het leuk maken en veel variaties in foto en sub onderwerpen brengen.

Leren bandje op je duiker is al een tikkie stout.

1 like

Nietes. Dat ziet er, als het een skin duikertje is, gewoon gelikt uit. :slight_smile: Maar als dat je definitie van stout al is, dan kunnen de heren in dit topic de kritiek dat ze te braaf zijn al verre van zich werpen. :rofl:

1 like

Smikkelbips heet dat op HF toch?

1 like

Oh dacht een flink ontwikkelde …bovenarm :innocent:

3 likes

Ik ben wel vaker stout ook met Rolex :stuck_out_tongue_closed_eyes:

19 likes

Ik zag net dit voorbij komen en moest aan je topic denken @Mozaiek

15 likes

Zoals opgemerkt.
Heb de datum iets verlengd, ik geef jullie aankomende weekend nog even de tijd voor een inzending .

3 likes

Corpulentudor.

3 likes

Gul. :ok_hand:t4:

2 likes