Leuk thema @MdeR! Erg benieuwd naar de inzendingen.
Als er iets is waar ik âdankbaarâ voor ben, zijn het toch wel mijn reizen door het onvoorstelbaar mooie, gastvrije en afwisselende westen van Amerika!
Met toepasselijk, de âChronostop drivers editionâ.
En onvermijdelijk, ook hier. â⊠the making ofâŠâ
No photoshopping!
No animals, Indian statues or watches were harmed by making these pictures!
The photographer thanks @MdeR for the opportunity!
Super leuk ook de âmaking offâ.
heel goed. Vooral in dit woke tijdperk. đ«Ł
Goed gedaan!
Dank.
Het âjezelf overal voor indekkenâ tijdperk.
Jamaar. Je bent wel niet zo inclusief bezig met die figuurtjes; waar zijn de vertegenwoordigers van de 72 genders? Is dat autootje wel een representatie van een groene klimaatfapper, had je geen Tesla moeten nemen? En zijn die kaarten en foto wel op sustainable papier gedrukt?
Amerikanen??
Met dank aan Wikipedia!
âSustainability means meeting our own needs without compromising the ability of future generations to meet their own needsâ
De kaarten zijn uit 1986, dus op zich⊠Best wel duurzaam toch?
Ik ben aan het nadenken, maar blijf het een lastig - maar wel goed gekozen - thema vinden. Ik had wel iets in mij hoofd, maar dan moet ik er een hele uitleg gaan bij geven, anders wordt het gewoon een plaatje met een horloge hahaha.
Ik heb een idee, nu nog de uitvoering
sluitingsdatum van de inzendingen is Zaterdag 12 augustus om 23:59 (i.v.m vakantie) Daarna
Tijd genoeg mensen.
Ik steek regelmatig een kaarsje aan, uit dankbaarheid. Als vader van een jonge zoon die beter werd van de ergste ziekte.
Maar wel lekker die landkaart kreuken hĂš.
Die hebben het al zo zwaar. Eerst TomTom en daarna Google Maps
Alweer nietâŠ
Wat mij betreft een inzending die als wristshot goedgekeurd word!
Nog erger. Die 35 jarige bobbels plat gedwongen met tesa plakband!
Ergerde me rot aan die 3 D heuvel kaart.
Plakband? Ben je helemaal gek geworden?
Je gaat een landkaart toch niet plakken met plakband?
Weet je hoe die scheuren en bobbels erin komen? Doordat mensen landkaarten opvouwen. Handzaam noemen ze dat. Ik noem het klein houden of beter gezegd onderdrukken.
Heb je er ĂŒberhaupt weleens over nagedacht hoe het voor een landkaart is?
Om de hele dag in een veel te kleine draaicaroussel in een verdomhoekje van de The Readshop te moeten staan. Wachtend op een klein kind dat je keihard rond gaat draaien.
Of in een muf VVV kantoor in een te laag uitgesneden plastic bakje voorover gebogen te moeten wachten tot één of andere dikke Duitse toerist je met zân dikke vette Bratwurst vingers oppakt om je van voor en achter te bekijken om je vervolgens ondersteboven of achterstevoren in het verkeerde bakje terug te zetten?
Maar daar denk je niet bij na als je met die rol Tesa aankomt zetten. Als je die kaart niet had opgevouwen was dat helemaal niet nodig geweest.
Het moet maar eens een keer klaar zijn met hoe mensen de landkaarten behandelen.
Eeuwen hebben ze ons gediend, op ontdekkingsreizen, tijdens oorlogen en vakanties naar de camping in zuid Frankrijk. Een klein beetje meer respect zou op zân plaats zijn.
Maar nee hoor, jij gaat hem plakken met plakband. Enig idee wat dat met de inkt doet?
Het zou je sieren als je je excuus aanbiedt. Niet aan mij maar aan de landkaart. Hopelijk volgen er meer mensen en kunnen we langzamerhand deze vreselijke periode van opvouwen achter ons laten.
Zo. Dat lucht op
Kan iedereen zich er in vinden als we het off-topic even laten voor wat het is? Mensen stellen zich ook kwetsbaar op, en misschien is dit net een drempel om wel iets in te sturen.
Disclaimer Dit is geen aanval op wie dan ook hoor.