Foute horloges

Helaas Wil, alles is verruilt met forumlid…i.v.m.privacywetgeving geen naam. :stuck_out_tongue_winking_eye: greets Martin

Ik vind dat deze ook wel redelijk fout is :grin:

Verkooptekst is echt geniaal :

Raise your level of swagger up a notch! This timepiece is sure to have
others know you mean strictly business. Completely encrusted with yellow
and white CZ stones that give out a stunning shine! If you’re serious
about what you do, this timepiece is for you!

Goed fout deze Crosswind staal/goud
Ik vind 'm prachtig
Wordt wel op leder gedragen

Hey Martin, van een vriend of vriendin te leen?? :wink:

1 like

Je moet je vrienden toch echt wat zorgvuldiger kiezen Martin
:slight_smile:

1 like

Tip : bij aanschaf/ beoordeling van een horloge, vraag jezelf af “zou Gordon hem met stijl kunnen dragen” ?
Zo ja …niet doen dus !

Als Gordon hem gaat dragen, dan is ie goed faut!

http://www.thewatchquote.com/mesIMG/img1200/39360.jpg

Tja, het kost een ton of 7, 8; maar dan heb je ook wat… …voor de ECHT serieuze drugsdealers/wapenhandelaren.

1 like

Eigenlijk vind ik iedere Royal Oak best fout.

1 like

Wat vind je daar fout aan dan?

Ging even fout met plaatsen

1 like

Beste Astonmartin,

Deze uitvoering is inderdaad vrij ingetogen. Ik vind ze over het algemeen te schreeuwerig.
Het is duidelijk niet mijn smaak. Overigens heb ik dat ook met Hublot.

Niets ten nadele van mensen die deze horloges wel mooi vinden. Het is immers allemaal een kwestie van smaak.

Getoond voorbeeld vind ik nou niet echt ingetogen te noemen.

Best een ordinair patsding met de glimmende gouden oppervlakken en schroeven in de bezel. Gouden toolwatch is altijd fout. Gewoon omdat het gebruik van een veel duurder kwetsbaarder materiaal niet in overeenstemming is met het doel van een toolwatch: klappen opvangen.

De afbeelding is tijdens het typen van mijn bericht veranderd. De gouden vind ik inderdaad alweer fouter worden.

Moest ook goed zoeken om een beetje ingetogen Royal oak te vinden,want de meeste (offshore) modellen zijn inderdaad wat aanwezig.

Hublot vind ik nog een tikkie erger wat schreeuwen betreft (Big Bang serie) als het dan een Hublot moet zijn dan een mdm

1 like

Deze is misschien niet zo erg…als je zie deze hieronder :mask:

https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xpa1/t50.2886-16/10871623_440574679449045_214706899_n.mp4

1 like

Deze Rogier Du(a)buis past wel aardig in dit rijtje.
Ps; Loopt als een zonnetje.

Ik zag deze oude topic voorbij komen. Dit is denk ik mijn meest foute horloge.

2 likes

Niet heel fout. Ik vind hem wel bijzonder.Als ik hem had, zou ik hem regelmatig dragen

1 like