Foutje in de software

Hoi,

Het is nu al vaker gebeurd dat ik antwoorden van mensen op een te koop Topic in het blauwe kan zien (tijdelijk), daarna zijn die een paar minuten oproepbaar en dan weg.

Is dat de bedoeling als mensen reageren op het bericht ipv een bericht aan de persoon te sturen?

Ik bedoel dit opbouwend hoor! Ik las net een verkoopbericht en heb gelezen welke persoon bepaalde horloges wilde inruilen met een megacashup.

MvG

Michael

2 likes

Ik dacht niet dat het de bedoeling was dat iemand anders dan de verkoper in zo’n thread post, en dan nog onder strenge voorwaarden. Misschien worden antwoorden van wie niet oplet, verwijderd? Dunno.

2 likes

Ik heb echt vastgesteld, dat die meerdere minuten zichtbaar zijn hoor.

Die worden wazig als ze gevlagd worden en vervolgens verwijderd :wink: want dat hoort inderdaad niet

1 like

Dus een klein technisch detail?

1 like

Heeft helemaal niets met een software fout te maken. Niemand anders dan TS hoort in een verkoop topic te posten :wink:

1 like

Prima, slotje erop aub, was maar een vraag he, viel me alleen op. Wil er ook absoluut geen misbruik van maken hoor.

1 like

Dames, ik wilde alleen laten weten dat dit af en toe (regelmatig) gebeurd. Moet wel zeggen dat ik gelachen heb om de reacties die ik even gezien heb hoor. En mijn Trustlevel is nog erg laag.

1 like