Mooi dat je nog steeds blij bent met de Seiko
Overigens heb je ook mooie Omega’s trouwens en je liefde voor een mooie whisky kan ik wel delen (alhoewel ik er niet veel verstand van heb)!
Heb je je ziekte achter je gelaten dat je weer verder wilt met oude auto’s?
Auto’s zijn ook leuk hobby materiaal
Door mijn rug heb ik mijn motorfiets tijdperk af moeten sluiten
Net voor de Kerst de Ecozilla bij Frans mogen ophalen. Dat was bijna een wereldreis maar zeer zeker de moeite waard. Leuk gebabbeld en van lekkere koffie mogen genieten. Ik heb genoten van je enthousiasme, kerel!
Ben de Citizen trouwens meteen kwijt aan BB-junior haha,…
Frans ik oké!
In november 2016 heb ik de 1171-band voor mijn Speedy van Frans gekocht. Duidelijke communicatie via PB’s, maar vooral een heel gezellig en inspirerend ontvangst in Alkmaar. Zijn collectie is heel mooi en zijn enthousiasme is onovertroffen! Heel veel dank!
@Frans53 : Dank voor de het delen van je kennis en het laten zien van je horloges!
Vandaag een prachtige Omega Chronostop overgenomen van @Frans53. Helaas was ik niet in staat om het horloge op te halen en irl te zien. Toch altijd spannend. Het horloge was zeer zorgvuldig verpakt en de staat, die ik alleen op foto’s had gezien, overtrof mijn verwachtingen. Niets te veel gezegd Frans, bedankt. En dank ook voor de prettige en snelle communicatie.
Vandaag leuke vintage Atlantic horloge mogen ontvangen van Frans53.
Frans is een gepassioneerde sympathieke vent die na de deal de helft van het geld terug stort omdat hij het toch te veel vond voor dat horloge.
Dat zegt veel over deze horloge liefhebber.
Nogmaals bedankt Frans53
Afgelopen zaterdag een vintage horloge van Frans over kunnen nemen. Ik kan me alleen maar aansluiten bij bovenstaande berichten: een allerhartelijkst ontvangst bij een echte liefhebber en een horloge dat er in het echt eigenlijk nog beter uitzag als op de foto. Kortom voor herhaling vatbaar!
Van Frans zijn Chrono Suisse overgenomen, prima en zeer vlotte communicatie. We waren er snel uit en het horloge werd de volgende dag al goed verpakt en met verzekerde zending geleverd, een pracht exemplaar waar ik erg blij mee ben, Frans hartelijk dank!