Frans53

Mooi dat je nog steeds blij bent met de Seiko :smiley:
Overigens heb je ook mooie Omega’s trouwens en je liefde voor een mooie whisky kan ik wel delen (alhoewel ik er niet veel verstand van heb)!

Heb je je ziekte achter je gelaten dat je weer verder wilt met oude auto’s?
Auto’s zijn ook leuk hobby materiaal :wink:
Door mijn rug heb ik mijn motorfiets tijdperk af moeten sluiten :frowning:

mvg, Frans

:)-D Wederom een super afwikkeling!! Hopelijk tot gauw in levende lijve!!

Groet, Justin

Komt goed Justin en eh heel veel plezier met beide Seiko’s!

mvg, Frans

landrover110 Schreef:

:)-D Wederom een super afwikkeling!! Hopelijk tot
gauw in levende lijve!!

Groet, Justin

Na heel plezierig contact een mooie ruil gemaakt met Frans. Graag nog eens!

Net voor de Kerst de Ecozilla bij Frans mogen ophalen. Dat was bijna een wereldreis maar zeer zeker de moeite waard. Leuk gebabbeld en van lekkere koffie mogen genieten. Ik heb genoten van je enthousiasme, kerel!
Ben de Citizen trouwens meteen kwijt aan BB-junior haha,…
Frans ik oké!

Da’s fijn om te horen en cool voor jr. :wink:

Nogmaals bedankt en veel draagplezier gewenst!

mvg

Prima deal bij het verkopen aan @Frans53, heldere pb’s en vlotte betaling, aanrader!

1 like

In november 2016 heb ik de 1171-band voor mijn Speedy van Frans gekocht. Duidelijke communicatie via PB’s, maar vooral een heel gezellig en inspirerend ontvangst in Alkmaar. Zijn collectie is heel mooi en zijn enthousiasme is onovertroffen! Heel veel dank!

@Frans53 : Dank voor de het delen van je kennis en het laten zien van je horloges!

1 like

Fijn dat je er content mee bent Jeroen :+1:
Overigens, vlak jezelf niet uit qua enthousiasme :wink:

Bandje verkocht aan Frans. Fijn contact en snel betaald.

Gelukkig ondanks de kerstdrukte is het bandje goed aangekomen, al was het een paar dagen later.

Frans was uiterst begripvol. Dus 100% aanrader.

1 like

Vandaag een prachtige Omega Chronostop overgenomen van @Frans53. Helaas was ik niet in staat om het horloge op te halen en irl te zien. Toch altijd spannend. Het horloge was zeer zorgvuldig verpakt en de staat, die ik alleen op foto’s had gezien, overtrof mijn verwachtingen. Niets te veel gezegd Frans, bedankt. En dank ook voor de prettige en snelle communicatie.

1 like

Vandaag een mooie CWC overgenomen van @Frans53 bij een lekkere koffie in de tuin.

Samen gezellig over horloges gepraat en zijn mooie collectie mogen zien. Frans is dan ook een echte liefhebber!

Nogmaals bedankt! Ik raad iedereen aan om met Frans zaken te doen of eens gezellig te kletsen.

1 like

Vandaag leuke vintage Atlantic horloge mogen ontvangen van Frans53.
Frans is een gepassioneerde sympathieke vent die na de deal de helft van het geld terug stort omdat hij het toch te veel vond voor dat horloge.
Dat zegt veel over deze horloge liefhebber.
Nogmaals bedankt Frans53 :+1:t2:

1 like

Heel mooi oud duikertje overgenomen van Frans. Prachtige staat voor z’n leeftijd, prima prijs, snelle bombproof verzending.

Would definitely buy again.

2 likes

Dank je wel Jos!

Afgelopen zaterdag een vintage horloge van Frans over kunnen nemen. Ik kan me alleen maar aansluiten bij bovenstaande berichten: een allerhartelijkst ontvangst bij een echte liefhebber en een horloge dat er in het echt eigenlijk nog beter uitzag als op de foto. Kortom voor herhaling vatbaar!

1 like

Seamaster 600 en 30T2 :sweat_smile: overgenomen van Frans. Topper hoor, razendsnel met verzenden en fijn in de communicatie. 5+ pleesjes

1 like

Dank je wel Friso, ik ga er van blozen… :wink:

1 like

Van Frans zijn Chrono Suisse overgenomen, prima en zeer vlotte communicatie. We waren er snel uit en het horloge werd de volgende dag al goed verpakt en met verzekerde zending geleverd, een pracht exemplaar waar ik erg blij mee ben, Frans hartelijk dank!

1 like

Dank je wel Lex voor het leuke “Amsterdamse” contact :wink:
Nogmaals veel draag plezier gewenst!