Thx Jeroen @Jeroen_Eysackers . Qua specs is het een mooie deal. Vraag voor jezelf: Is die FC een aanvulling op jouw collectie?
Deze FC staat al een tijdje op mijn “verlanglijstje”, echter heb ik nog geen maand geleden een anOrdain aangekocht en dat is voor mijn doen een grote aankoop dus ik denk dat ik deze nu even zal overslaan…
Ok. Bij Gassan komen die FC af en toe voor mooie prijzen langs. Je kunt altijd jouw slag nog slaan.
Ik wacht even af, mij kennende bestel ik hem volgende week toch nog.
Haha, geweldig.
Ik zag toevallig deze aanbieding net voorbij komen, wellicht ook interresant?
Een mooi merk met Nederlandse roots, ze doen hun slogan eer aan “Affordable luxury”.
Een mooi deal ook.
Overigens, correct me if I am wrong, maar goudkleurig is bij FC geen PVD coating, maar echt verguld.
De mijne:
Die is inderdaad heel fraai zeg!
Het is dat ik al voldoende klassieke horloges heb, maar anders was dit zeker een kandidaat geweest.
Zou de prijs nog ergens scherper worden? Hoe is trouwens de waarde vastheid van de frederique constant
Dat denk ik niet.
Niet heel goed, hier op het forum worden ze bovendien altijd erg vaak gebumpt voordat ze verkocht (of verwijderd) worden.
Neemt niet weg dat het prachtige horloges zijn. Ik heb er zelf twee en ook zeker niet de intentie om ze ooit weg te doen. Voor mij maakt de waarde vastheid dan ook niks uit
Nu ben ik wel benieuwd heb je hem nog besteld ?
Nee, ik heb me kunnen inhouden ik ga nog wat doorsparen.
En dan? Ga je hem kopen wanneer de korting is vervallen?
Ik heb er ook stiekem naar gekeken, maar vind degene met de clear view back nog iets mooie. Eerst maar even de tag heuer en rado toevoegen aan de collectie en daarna weer een FC
Mijn ervaringen met FC :
Goeie deal? Jazeker
Leuke prijs voor een leuk horloge. Maar niet naar de retailprijs kijken, daar verkopen ze niet voor. Ik had er ook een met een moonphase en die kostte ook ongeveer dat
Draag hem vandaag. Indrukken? Helemaal top. Glas is magnifiek. Wijzerplaat mooi sereen. Indices flikkeren als juweeltjes. Sieraad op de pols.
Voor die prijs komt niets in de buurt.
Enig minpunt: leren band is nog stug. Even in ‘vorm’ dragen.
Heb hem verkocht, toch een beetje spijt van is een mooi, fijn horloge.