frenk

Mesh band overgenomen van Frenk. Mooier dan verwacht en snel ontvangen! Frenk is the best :wink: (tu)

Ruil gedaan met Frenk, helemaal naar wens!

Goede communicatie en goed verpakt verzonden.

Tot de volgende deal Frenk.

Gele Citizen gekocht bij frenk. Goede communicatie, en het horloge was erg netjes verpakt voor de verzending. Super!

Gisteren bij Frenk de Damasko DA36 opgehaald. Aardige vent waar je goed zaken mee kan doen, een aanrader!

Klokje verkocht aan Frenk.

Goede ervaring met snelle betaling.

Asnrader.

Bor

Wederom prettig zaken gedaan met frenk.

Top!

Prachtige deal gesloten. Je bent een topperrrrrrr @frenk :sunglasses:

Top seller!!!

1 like

Mooie klok gekocht van Frenk.

Top zaken te doen, alles naar wens.

Zeker een aanrader!!

Van Frenk Watchadoo band overgenomen. Helemaal top. Frenk, bedankt!

Gisteren een (zeer keurig) horloge gekocht bij Frenk. Vanmiddag bij hem opgehaald op zijn werk. Frenk, heel erg bedankt. Ben heel tevreden. Fijn zaken gedaan.

1 like

Meester Frenk!!!

2 likes

Een Super solid oyster voor mijn SKX007 vandaag binnen gekregen.
Goede snelle communicatie.

1 like

Maar weer eens een goede review over Frenk. Perfecte bandjes, goede prijs, ultrasnelle levering. Top!!

1 like

Derde keer dat ik een deal doe met Frenk (2x aankoop - 1x verkoop) en weerom alles perfect verlopen !
Top :thumbsup:

1 like

Flawless!!:+1:t2::top::on::ok_hand:t2::muscle:t2:

1 like

Net een prachtige Seiko mod mogen overnemen van Frenk. Vriendelijke en duidelijke communicatie tijdens het onderhandelen. Daarna ook een erg goed verpakte klok ontvangen. Ik ben dik tevreden.

1 like

Wederom een geweldige deal met @frenk gesloten. Wat een topper! Nogmaals enorm bedankt voor het bewaren van mijn monster. Cirkel is weer rond. Ik zeg het nog 1 keer: @frenk is THE BEST :raised_hands:

1 like

Eergisteren is @frenk bij mij op bezoek geweest om een Oris BC over te nemen. Was een gezellig gesprek, over horloges uiteraard! Het is te merken dat hij al lang op HF zit en veel mensen kent. Aanrader dus om met hem te handelen.

Nogmaals dank voor het doen van de deal en veel draagplezier!

2 likes

Frenk heeft zojuist zijn horloge bij me afgeleverd. Vriendelijke vent, prima communicatie en de persoonlijke overdracht was prima. Aanrader, ik zou zo weer can @frenk kopen.

1 like

Prima deal gesloten met Frenk. Prettige overdracht! Aanrader.

gr, HJR

1 like