Fresh sunshine from Nijehaske!

schitterend (tu)

Arno Schreef:

in één woord geweldig Mario! Uurwerk gedaan door
Benzinger?
Gefeliciteerd met deze aanwinst “made in Holland”

groet,
Arno.

Klopt inderdaad, dat wist ik pas toen ik hem op ging halen dat hij standaard bij dit model al zo mooi bewerkt is, ;).
Boven verwachting dus!

Mario Bredewold Schreef:

De foto’s doen het echt geen eer aan maar ik wil
ze jullie niet onthouden, dus even wat quick and
dirty’s:

:} Superlatieven komen we hier te kort . . . er zijn al veel lovende woorden geschreven, die kan ik alleen maar beamen. :}
Wat de foto’s betreft; quick > ja gelukkig wel, dirty > dat valt erg mee; het zijn schitterende foto’s! (tu)
Met dit horloge om je pols ben je eigenlijk klaar met verzamelen… Kun je weer rustig achter je PC gaan zitten zonder dat je meteen alle gemarkeerde of weer nieuwe horlogesites af gaat speuren. :smiley: Je zou beurzen en juweliers voorbij kunnen lopen in de wetenschap dat DIT niet overtroffen kan worden…toch? :stuck_out_tongue:

Tsjongejonge, wat een mooie ‘klok’, van welke kant je hem ook bekijkt(tu)

Dit is nu typisch zo’n horloge waarbij je absoluut niet meer weet hoe laat het is wanneer je erop gekeken hebt.

Thanks!

Je omschrijft exact het gevoel dat ik heb nu :~
En inderdaad, ik houdt nu tijd over om andere dingen te bekijken op the internetz lol!

Aguja Schreef:

Mario Bredewold Schreef:

De foto’s doen het echt geen eer aan maar ik
wil
ze jullie niet onthouden, dus even wat quick
and
dirty’s:

:} Superlatieven komen we hier te kort . . . er
zijn al veel lovende woorden geschreven, die kan
ik alleen maar beamen. :}
Wat de foto’s betreft; quick > ja gelukkig wel,
dirty > dat valt erg mee; het zijn schitterende
foto’s! (tu)
Met dit horloge om je pols ben je eigenlijk klaar
met verzamelen… Kun je weer rustig achter je PC
gaan zitten zonder dat je meteen alle gemarkeerde
of weer nieuwe horlogesites af gaat speuren. :smiley:
Je zou beurzen en juweliers voorbij kunnen lopen
in de wetenschap dat DIT niet overtroffen kan
worden…toch? :stuck_out_tongue:

Man, alleen het aanschouwen van de foto’s stuurt mijn tong al richting mijn schoenen… SCHIT!TER!REND!!! Gefeliciteerd!

Geweldig horloge, erg mooie details en ik kan begrijpen dat je er zo trots op bent.
Zou ik ook zijn, mocht ik ooit kunnen betalen :slight_smile:

Gefeliciteerd met deze beauty!

Als tool liefhebber niet mijn ding maar toch m’n felicitaties!

Wat een detailniveau en mooi om te zien dat je (al)weer terug bent bij CvdK (tu)

gr. Roel

Formidabel!

Niet helemaal mijn ding, maar ik vind 't absoluut een prachthorloge! :~

sprakeloos en dat laf zo dicht bij mij!!!
veel plezier met dit kunstwerk!!

Als de foto’s geen eer aan doen dan durf ik dit horloge niet in het echt te zien. Echt een heel heel mooi horloge. Misschien een keer doorsparen voor zo’n soort horloge. Maar ja goedkoop is het niet. Ben je wel klaar na zo’n horloge of blijft het nogsteeds kriebelen alleen dan met klokken van dit kaliber?

Veel plezier met je horloge maar dat zal niet moeilijk zijn.

woorden schieten te kort, wat een schoonheid.
ik wens je dan ook veel draag en zeker kijkgenot.

Het is niet mijn smaak, maar dat neemt niet weg dat dit een bijzonder mooi horloge is, schitterende details…gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.

echt prachtig, gefeliciteerd!

:}

Het is van een wonderbare schoonheid, van harte met deze kanjer en draag hem (of haar?) in goede gezondheid!

Groet,

Bojo

Oefff ; zoo mogelijk nog mooier! (tu)(tu)

“Dit is nu typisch zo’n horloge waarbij je absoluut niet meer weet hoe laat het is >wanneer je erop gekeken hebt. Groeten, Tom Vreeken.”

@Tom: Prachtig toch? Reden te meer om er nog een keer op/naar te kijken! :slight_smile: