Full metal jacket: Casio G-Shock GMW-B5000

Overstag, de ‘nu kopen’ knop ingeramd. Zwart, wit, snoep, whatever: zaterdag pronkt hier een Full Metal -waarschijnlijk voor de laatste dag krasloos- om de pols. Blauwe deel/Sjors: paar weekjes geduld hebben aub.

1 like

Waar heb je hem gekocht dan?

Inderdaad waar zou ik ook wel willen weten.

Kish en Plazajuwelier

Levertijd onbekend, dus nog niet bestellen want je weet niet hoelang dat gaat duren.

Op eBay duiken ze al op.
Mocht je niet kunnen kiezen: deze verkoopt de stalen- èn de goudkleurige vanuit UK.

Wel prijzig.

1 like

Nogal ja.

Dan kijk je welke je het leukst vindt van de 2, en de andere weer flipperen.
Of links de een, rechts de ander :kissing_smiling_eyes:

Wacht wel een jaartje of 2 dan zijn ze volop te krijgen tegen een normale prijs :laughing:

Dat geldt niet voor de goudkleurige en dlc versies: deze zijn ter ere van het 35 jarige bestaan en zullen dus vrij snel uitgefaseerd worden. De zilverkleurige variant daarentegen lijkt een regulier model te blijven alleen is de vraag wat er qua prijs mee zal gebeuren: de afgelopen jaren zitten de G’s in een stijgende lijn, althans, dat lijkt de tendens.

Casio geeft nooit cijfers vrij over haar limiteds. Dit is dus pure speculatie. Zo een 15 jaar geleden waren limiteds echt in beperkte oplage geproduceerd maar inmiddels is Casio niet gek meer.

Ik speculeer niet m.b.t. cijfers, naar productietijd.

Denk dat er genoeg worden geproduceerd inmiddels…Maar hij zal “zeldzamer” dan de zilveren worden.

Hebben degenen die er 1 besteld hebben ook een indicatie van de levertijd gekregen?

Nee heb nog niets besteld, Wil mocht je een adres tegenkomen waar te koop tegen een normale prijs geef me maar een seintje.

In Breda ligt de gouden variant voor de normale prijs van 600,-.

Bij horloge.nl?

Nope, ligt bij tierenlantijn in de barones.

1 like

Meen je
:rofl:

1 like

Haha ja echt; had hem om maar vond hem net iets “te”

1 like