G-Shock G-Squad

Ook mooi maar wel erg veel overeenkomsten met m’n rangeman. Daarom zou ik de witte of de rode pakken.

2 likes

Ik vind het wel een mooi alternatief. Misschien dat ik de Rangeman maar vergeet en een keer deze haal :slight_smile:

1 like

Zeker fraai alternatief.

1 like

Enigszins gerelateerd: ben benieuwd wat Alpina gaat brengen met de Alpiner X Alive modellen.

Kweenie wat er anders is aan de Alice toevoeging, maar als t net als de andere modellen op batterij werkt, dan sla ik m over.

Wat ik me overigens afvraag, in hoeverre kan Solar de G-Squad onderhouden? Als alles verder uit staat (gps, bluetooth, etc) bijvoorbeeld, kan de Solar de tijdsfunctie ‘eeuwig’ gaande houden of moet ie na n paar weken toch aan het infuus?

Ik heb zelf bv gemerkt op mn powerwatch, dan met Bluetooth aan, hij toch helaas leeg raakt bij mij. Ben nu met flight mode aan het testen of ie dan wel bij laadt.

1 like

Vroeg me af, kan de Solar de Rangeman opladen als je geen gebruik maakt van GPS e.d.? Zou ie als horloge zijnde eeuwig op Solar kunnen blijven lopen?
Of is t net als bij de Garmin Fenix 6X Solar dat het alleen uitstel van een lege accu is?

1 like

Volgens mij wel maar heb het niet getest. Ik laad hem wel af en toe bij maar dat is 1 keer per maand hooguit. Hij ligt toch naast mijn laptop.

1 like