En hier te bestellen:
Ik juist wel heb mijn 5610U uiteindelijk uit Zweden gehaald, eindelijk een normale datum aanduiding.
Begrijpelijk dat sommigen dit als een kleine ‘quality of life’ verbetering beschouwen maar ik stoorde me altijd enorm aan het Amerikaanse datumformaat op G-Shocks. Erg mooi dat nieuwere modules de optie hebben om dit aan te passen naar EU-standaard.
Blij weer een een DW5600E te hebben. Mijn vorige exemplaar is in 2019 verzopen nadat ik de pakking niet goed terug had geplaatst na een batterijwissel… Toen ben ik geüpgrade naar een M5610, maar ik vond de rode rand niet zo mooi en de kast iets minder goed in verhouding. Nu dus weer terug bij af
Ik stoor me daar weer minder aan omdat ik al jaren gewend ben om mijn documenten en projecten op te slaan met een jaar-maand-dag indeling, dan werkt dat lekker met de alfanumerieke sortering.
Ik vind persoonlijk de verlichting een grotere afknapper dan dat ik baat zou hebben bij de aangepaste datum aanduiding . Is het bekend waarom ze voor deze verlichting kiezen? Wellicht beter voor de batterij? Of puur kostenbesparing
Geen idee waarom, leds gebruiken ze tegenwoordig bijna in alle G-Shocks.
Geluidsoverlast zal het niet zijn, maar zo’n groen EL paneeltje geeft wel een vaag “iiiiii” geluid als het aan staat, bij mijn GW-M5610 wel te horen, bij mijn GW-5000 niet.
Leds zijn voor over ik weet wel stil.
Ik vind het er ook wat goedkoop uitzien, beetje terug naar die goedkope casiootjes waar in de hoek dan nog net een lampje zat, datum volgorde is voor mij van geen enkel belang.
Heb op WUS gelezen dat de nieuwe LED lichten zowel feller als energiezuiniger zijn. Moet eerlijk bekennen dat ik ook de EL licht esthetisch prefereer maar is voor mij geen groot punt (wat de datumaanduiding dan weer wel is).
Nieuw verfprojectje in de maak Wordt vervolgd.
Ook weer gaaf geworden!
Blijft de verf op de buitenkant een beetje zitten? Bijv. na klussen of na regen enzo
Yes. Draag er zelf ook ééntje en die gebruik ik dagelijks met sporten, spelen met de kids en werken. Douche er ook mee. Het blijft wel zitten maar het is uiteraard niet helemaal krasvast. Als je met je nagel gaat pulken kun je het er wel af krijgen maar met dagelijks gebruik gaat het prima.
Net nog even getest. Ook met je nagel blijft het gewoon zitten
Gefelicteerd! Super nice