G-Shock only II (Deel 1)

De nieuwe Mudmaster GWG-2000-1a5er. Vandaag gehaald. :watch::star2::grin::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

21 likes

Tof zeg!

1 like

Stoer ding hoor.

1 like

Prachtig horloge,
Cool, de mijne komt vandaag, na het zien van de review op YouTube en spijt van de verkoop van mijn gwg 1000 heb ik hem gisteren besteld :grinning_face_with_smiling_eyes:, deze uitvoering is de mooiste.:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Leuk!! Nog even geduld dus :grin::+1:t2:
Ik heb ik het verleden ook 2x een gwg-1000 gehad. Bij het zien van deze was ik gelijk weer verkocht. Ga in de toekomst ws nog wel eens een andere kleur band op deze zetten. Voor nu: happy!! Jij ook alvast veel plezier met je nieuwe beuker!

1 like

Dat zal vast wel lukken :crazy_face:
Ik vind de band juist cool, schijnt soepeler te zijn dan van de gwg1000.:slightly_smiling_face:

1 like

Alles is soepeler dan de band van een GWG-1000, zelfs na het koken.

2 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat me de soepelheid van de band enigszins wat tegen valt. Weet niet precies meer hoe de band van de gwg-1000 voelde, maar deze heeft ook 2 vrij harde stukken aan de binnenzijde (die de band rond de pols laten vallen) die in mij herinnering zachter waren bij zijn voorganger. Anyway, of hij nou soepele zit of niet, een blik op de pols maakt alles direct goed :grin::grin::grin:

1 like

:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye: klopt.

1 like


Leuk, maar toch niets voor mij. Vanavond in het blauwe gedeelte

7 likes

Binnen :grinning_face_with_smiling_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye:
Wat een beest, de mudmasters zijn een van de mooiste G-Shocks.

8 likes

Gaaf!

3 likes

Slechte foto’s, ik en mijn smartphone kunnen er niet veel van :stuck_out_tongue_winking_eye:
In real live :+1::+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

17 likes

Ik heb deze op een zwarte band, vind het nog steeds een hele fijne G-Shock.

9 likes

10 likes

Blijft een beest deze.

9 likes

Bling bling

4 likes

12 likes

:smiling_face_with_three_hearts: