G-Shock only II (Deel 1)

Zal morgen eens een foto maken van mijn opgebouwde kleine collectie tussen Black Friday en vandaag :zipper_mouth_face:

1 like

Je prijs is prima. En je wristshot laat ook zien dat deze goed draagbaar is. Mooie G-steel is het, het is dat ik er al één heb :grin:
Is het niet iets voor jou @Roger_R ?

2 likes

Ik heb reeds 1 ‘metal’ in mijn collectie…je raad nooit welke :laughing:

Degene die nu iedereen heeft via Brandfield… mbv BF30WINTER…toen €129,20

7 likes

Oh die haha! Die zien we hier ook veel ja :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dus dat is 2 om je polsen + 2 om je enkels. Waar draag je die 5e dan? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Lullig.

2 likes

Vond het wel humor…:laughing::facepunch:t2:

1 like

De ‘beloofde’ foto :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

14 likes

Tophorloge, onverwoestbaar en ook nog prachtig om te zien.:+1::+1:

1 like

:grinning_face_with_smiling_eyes:

14 likes

Xpost: Vandaag is deze jongen binnen gekomen. Overgenomen van een forumlid. Ik heb echt al veeeeeeeeeeel squares gehad maar dit vind ik verreweg de gaafste. Uitgerust met de nieuwe ‘U’ module waardoor de datum eindelijk ook eens op de voor ons Nederlanders juiste manier weergegeven wordt. Ik ben er blij mee. Dit horloge zorgt er wel voor dat ik binnenkort afscheid ga nemen van meerdere andere squares.

18 likes

19 likes

Ha!

(dat kan ik ook)

15 likes

Wij boffen toch maar met deze topper :yum:

1 like

Dit was ook het enige titanium snijgerij dat ik heb, m’n gebruikelijke zakmes is nog altijd een Buck 196T, en dat is ATS34, rvs dus.

1 like

Ik heb de gewone klassieke bucks de 110 de 112 en de 055 de Amerikaanse klassieke zakmessen,
Mooi in al hun eenvoud.:+1::smiling_face_with_three_hearts:

Vraagje aan de trotse bezitters van de B5000TVA. Wat zijn de ervaringen wat betreft de krasbestendigheid van het horloge? Ik ben al ruim een maand verder en draag 'm 24/7. Ik had op z’n minst wat desk dive sporen op de gesp verwacht, maar hij is nog smetteloos. Ik ben benieuwd naar jullie beleving hierin

14 likes

De TVA heb ik niet, ik heb wel 2 andere G-Shocks met een DLC coating en tja…

Na 3 jaar heb ik krassen op het achterdeksel van mijn frogman (RVS met DLC coating):

Na 2 jaar regelmatig dragen van mijn MR-G (titanium met DLC coating en nog wat andere magie geloof ik), heb ik met de loep moeten kijken en ik heb één veegje gevonden op de sluiting, iets boven de 2e poot van de “M”.

De coating van het aluminium frame van mijn werklaptop begon na de aankoop van die MR-G wel flink hard te slijten.
Ik vermoed dat de DLC coating van die TVA eerder in de buurt zit van de MR-G kwaliteit dan dat het bij de frogman kwaliteit zit (keuze tussen heel erg goed en gewoon erg goed).

7 likes

Elite!

1 like

Als dit alles is wat je aan krassen hebt na 2 en 3 jaar dan vind ik dat wel indrukwekkend! Grappig om te lezen dat het frame van je laptop niet bestand is tegen je MRG :laughing: je zou haast je horloge afdoen ter bescherming van je laptop. Omgekeerde wereld haha

1 like