Kost ding bijna 2k of zie ik dat verkeerd???
Yep
Pfffff word steeds gekker
Ik zet hem toch nog steeds niet op mijn shortlist
Ik heb hem in het echt gezien en even vastgehouden… wel een mooi ding hoor! Echt eentje die op de online foto’s / renders niet uit de spreekwoordelijke verf komt!
Ik zou niet weten met welke gelegenheid ik die zou moeten dragen is mij iets te hip
Ik geloof oprecht dat hij gaaf is, echter niet voor dat bedrag wat mij betreft. Nice tot have, not need to have.
I feel you😉
Ik heb een vraag en hoop dat iemand me kan helpen.
Heeft er iemand op het forum een GBD 200 sporthorloge ?
Ik heb nu een TomTom sporthorloge maar zit te denken aan een GShock horloge voor het sporten. Ik loop vrij veel hard dus een goede GPS en app is belangrijk voor mij.
Iemand ervaring mee ?
Niet doen, niet met G-Shock, kan veel beter met Garmin
Ik ben zelf op een groep G-Shock en daar zijn ze unaniem, Garmin is echt veel beter voor sporten
Ok duidelijk, maar dan de vraag, waarom niet ? GPS niet goed ? Slechte app ? Te weinig info op het scherm ?
De GPS is vrij basic, behalve met de GPR-B1000, en is gekopeld aan/via de GSM
De info op de scherm van de G-Shock is ook enkel in zwart/wit, bij Garmin is in kleur
Ik heb zelf geen ervaring mee, ik vertel enkel wat gezegd wordt op de andere groep door mensen die meestal hebben beiden model gehad
De voorkeur gaat altijd voor de Garmin Instinct Solar
Bedankt voor het antwoord Maar toch ben ik benieuwd. M’n TomTom is ook vrij basic, zwart wit scherm (moet erop tikken om em licht te laten geven). De TomTom is traag met het vinden van een satelliet dus ik hoop dat de gshock sneller is daarmee. Misschien kan ik em in bruikleen krijgen bij m’n favoriete GShock-dealer om te proberen.
Dan is een GBD200 niks voor je, zit geen GPS in. Wordt gekoppeld met de GPS van de telefoon die je eventueel bij je hebt… maar dat wil je (ik) niet bij hardlopen.
De GBD200 calibreert bij lopen met gps-telefoon gelijk met de stappen maar is dus niet nauwkeurig. 5 km was 5.2 op de G.
Kort:
G-Shock is gemaakt voor extreme omstandigheden. Garmin focust op hardlopen.
Lang:
Garmin is het beste daarin. Het is lang terug dat ik hetzelf gebruikte maar de data op de computer was ook duidelijk en gemakkelijk in te zien. Het geheel werkte uitstekend. Volgens mij maar één keer gehad dat het satelliet zoeken niet lukte of heel lang duurde, maar dat was in een startvak voor een wedstrijd dat we met tientallen lopers Gps wilden. Bovendien was de Garmin ook prima bestand tegen de omstandigheden hoor regen, zand etc. Zwemmen ging ook probleemloos.
Edit:
Oh ja ik gebruik nu trouwens een G-Shock met hardlopen Puur voor de stopwatch. Op een gegeven moment geloofde ik het allemaal wel met de data. Nu alweer jaren lekker ‘vrij’ lopen.
Beauty