G-Shock only II (Deel 1)

Kort:
G-Shock is gemaakt voor extreme omstandigheden. Garmin focust op hardlopen.

Lang:
Garmin is het beste daarin. Het is lang terug dat ik hetzelf gebruikte maar de data op de computer was ook duidelijk en gemakkelijk in te zien. Het geheel werkte uitstekend. Volgens mij maar één keer gehad dat het satelliet zoeken niet lukte of heel lang duurde, maar dat was in een startvak voor een wedstrijd dat we met tientallen lopers Gps wilden. Bovendien was de Garmin ook prima bestand tegen de omstandigheden hoor :wink: regen, zand etc. Zwemmen ging ook probleemloos.

Edit:
Oh ja ik gebruik nu trouwens een G-Shock met hardlopen :grin: Puur voor de stopwatch. Op een gegeven moment geloofde ik het allemaal wel met de data. Nu alweer jaren lekker ‘vrij’ lopen.

Beauty :sunglasses:

1 like

Zoveel afwijking kan ik niet gebruiken, bedankt voor het antwoord :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:t2:

Bedankt voor de toelichting, dan laat ik de GShock links liggen :ok_hand:t2:

Lange dag vandaag, onderweg naar huis ennn…
Daar is vandaag deze op de mat gevallen. :heart_eyes:

(Foto nu nog even met dank aan internet. :slightly_smiling_face:)

17 likes

Die had ik bij jou niet verwacht :grinning_face_with_smiling_eyes:
(Ga je die stappenteller ook gebruiken?)

1 like

Loopt wel lekker hoor, “ongeveer 5 kilometer… who cares”

1 like

Wauw die is gaaf zeg! Soort doorzichtig oranje lijkt het?
MIP display is ook gaaf!

Lijkt een beetje een milder zustermodel te zijn van de psychedelische MT-G die @Safety hier een aantal berichten boven liet zien :nerd_face:

1 like

Trainingsbuddy

6 likes

Nr. 4 en ik ben inmiddels wel over de bekende “piek in de horloge verzamel carrière” heen en vind wat verschillende G-Shocks eigenlijk veel leuker. Wat nog over is in het hogere segment, gaat er allemaal uit. :slightly_smiling_face:

Ehhh, stappenteller??? :flushed::sweat_smile:

Dacht ik al🤣

1 like

Gas erop :cowboy_hat_face:

1 like

Holy ….

Deze ziet er wel heel gaaf uit!

1 like

Deze heeft een oranje binnenkast met een transparante bezel en ben zelf erg benieuwd om hem dadelijk in het echt te zien. :blush:
Op de foto inderdaad ook wel funkadelic en dat voor de kapitale somma van €119. :grinning::+1:

1 like

:joy::joy::joy:

Heel graag en dank! :pray::grinning::+1:

1 like

Thuis… :slightly_smiling_face::tada:

Welterusten (of werk ze) all. :sleeping:

16 likes

Toffe kleurstelling… zelf ben ik ook enthousiast over dit model wat ik overigens alleen voor de tijd en datum gebruik…

11 likes

Dat geel is idd erg gaaf :wink:

9 likes

Die is lekker, inderdaad. Ik had hem niet eens in het blauw gezien.
Deze wil ik ook nog wel eens, naast de zwarte uitvoering.

1 like