G-Shock only II (Deel 1)

Ik had em bijna besteld, alles in mij schreeuwde kopen maar ik kon me net inhouden :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ben echt blij met mijne. Wel voor grotere polsen beter maar ik vindt em zo vet om die reden dat militairen en politie deze vaak gebruiken in de u.s.

Nu nog een casioak en dan heb ik mn casio set compleet

5610
6900
Casiooak

7 likes

Ik kon het niet laten, goede prijs, super nette staat:

14 likes

Met code WELKOM10 kom je zelfs op 53 euro. Doen :grin:

2 likes

NA

16 likes

Erg cool. Hoe groot is je pols? Afleesbaarheid zal ook wel een dingetje zijn af en toe denk ik?

Mijn pols is 17cm ongeveer… 6.75inch.
Nee ik snap wat je bedoelt bij sommige blacked out horloges zijn niet te lezen maar deze is een van de weinige waar het goed gedaan is. Nooit problemen mee

1 like

Top. Heb ook 17cm pols. Wordt moeilijke keuze tov de solar/multiband versie…

Ik heb 'm nog niet gezien, maar ga het gewoon proberen.

Zonnebril bij de hand? :slight_smile:

1 like

Ga nog wel even op Youtube kijken voor ik tot koop over ga. Het is eentje die je anders niet meer kwijtraakt. Zit al met zoveel troep :joy:

1 like

Kzou dan voor de solar gaan. Die is ook wat bekender van films e.d. en solar blijft vet natuurlijk :p. Ik ben gwn fan van alles wat met miitair te maken heeft vandaar all black. Heb dit horloge gekocht op nato(enige die ik kon krijgen) en daarna de originele band van ander type gekocht die matchte… dus deze kan je volgens mij niet 1 2 3 zo kant en klaar kopen.

1 like

De DW-6900BB-1 is ook mat zwart op rubber en wel nog te vinden lijkt het.

Kan ja…hou er alleen rekening mee dat er ook een echt harstikke zwarte is die dan weer moeilijker af te lezen is. De rechter is degene die je wil

1 like

Aha, die video had ik inderdaad ook gezien maar was me niet duidelijk dat die met glanszwart display minder goed afleesbaar was. Goed te weten!

Haha neen, ik koop er geen meer (denk ik) tot ik


MTG-B2000BDE-1AER

deze heb :grinning_face_with_smiling_eyes: Hopelijk snel :metal:t2:

9 likes

Heb deze vanmorgen bij de AD even omgehad: zonnebril is niet nodig. Hij is wel apart.

1 like

10 likes

Cross post. Blijft een lekker stealthy ding!

10 likes

19 likes