G-Shock only II (Deel 1)

Duidelijk een nepper.
Zwart ingekleurde letters op de bezel, knoppen die te ver uitsteken, algemeen slordige print en gravering…

Klopt, had een nepperd gekocht via marktplaats. Ingeluisd. Heb het daarna via de juwelier gekocht. Mooie dingen.

10 likes

Als je ze overigens naast elkaar legt lach je je dood om de verschillen :joy:

10 likes

Ik was nog niet compleet door de posts gescrolled, las een beetje verder dat je de nepversie vervangen had door een echte.
Het moet toch al vrij snel opgevallen zijn dat die nep is?
Geen Bluetooth, geen solar en Multiband, dat merk je toch direct?
Die dingen lopen normaal op de seconde gelijk.
Alleszins gefeliciteerd met de gouden versie, een dijk van een horloge.
Heb zelf de zilveren, en heb soms zin de gouden ook toe te voegen aan de collectie…

Komende van een Sumo, vond ik deze eerst wat klein.
Nu, een half jaar later is dit stilaan mijn favoriet geworden.
Super comfortabel, stevig, betrouwbaar, accuraat, unieke look, mooi afgewerkt, wat wil je nog meer?
Groot voordeel in de winter is dat deze altijd heel makkelijk onder een mouw van sweater of jas glijdt, heb een hekel aan horloges de dat niet doen.
Er zitten ondertussen wat “battle scars” op maar in het algemeen valt deze qua duurzaamheid enorm mee.:+1:

17 likes

Online besteld he, dan krijg je zulke dingen. Heb er gelukkig niet slechter van geslapen.

9 likes

11 likes

Geweldige dingen, die MT-G reeks.
Je komt ze alleen zo weinig tegen bij juweliers, zeker hier in België.
Het is toch echt een horloge dat ik eens in het echt wil zien en eens passen, want ben er nog niet uit of het iets voor mij zou zijn in de toekomst…
Alleszins straalt de kwaliteit er vanaf…:+1:

1 like

ook nog nooit gezien in Belgïe, deze is een Japan import en ik heb de geluk gehad om deze te vinden op Ebay.de voor een redelijk goed prijs en dus ook geen invoer kosten

17 likes

Echt een dikke G :metal:t2:

2 likes

Lazy Sunday :ok_hand:t2:

6 likes

Deze krijg ik nog even geen genoeg van.
Terwijl ik eigenlijk wars ben van toeters en bellen,
Drie wijzers vind ik wel genoeg, heb ik hier wel een superfunctie op ontdekt.
De phonefinder.
Wat is er nou makkelijker voor een professionele sloddervos.
Nooit meer een telefoon lenen om jezelf te bellen.
3 seconden een knopje indrukken, en je telefoon roept waar hij is.
Gemak dient de mens.

15 likes

Het had deze kunnen zijn: https://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=GMW-B5000TFG-9&subseries=GMW-B5000&series=5000

Mijn Blingmaster is gisteren binnen gekomen:

bm2

M’n crappy foto’s doen 'm geen ‘justice’ dit is echt een beauty :grin:

Moet 'm nog wel even op maat laten maken (als ik dat zelf doe zal er wel een pin door de kamer vliegen of zo dus dat laat ik liever over aan een expert :wink: )

11 likes

Afstellen was echt een piece of cake, zo gedaan. De functies van dat andere Casio doen het niets echt een nepperd.

M’n zonnige GA900A voor vandaag, omdat je de zon buiten niet hoeft te verwachten :joy:

10 likes

Mijn stalen beater, heel zachtjes beaten dan. Krassen is zonde :hugs:

11 likes

Heb ik ook met bovenstaande.
Heb je een horloge wat je., bij wijze van spreken., van de kerktoren kunt gooien.
Ben je weer bang voor krassen.
'T is ook altijd wat. :upside_down_face:

1 like

Als het er mee kan dan hoef je het nog niet te doen is mijn motto :zipper_mouth_face::grin:

1 like

:smile:ook waar :+1:

1 like