G-Shock only II (Deel 1)

Best mooi en met nog betere materialen dan de huidige titanium reeks, maar zeker niet mooier dan de gmw 5000tva wat echt een geweldige versie is.:grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Pow, beste prijs idd maar als je er veel van hebt kun je wel missen :grinning_face_with_smiling_eyes: Mooi stoer horloge wel :ok_hand:t2:

Voor:

Nadat @GiveMeYourDough hem heeft onder gespetterd.

Ik vind hem goed gelukt. Heerlijk zomers horloge geworden zo.

17 likes

Zo, jij bent snel :sweat_smile:
Was een toffe om te doen :art:

1 like

Hahaha als ik enthousiast ben vind ik het altijd leuk om het snel te delen :sweat_smile:

Deel gerust nog wat foto’s :grin:

1 like

Kwak kwak mthrfckr :duck::duck::duck:

10 likes

Vandaag de witte band en bezel mogen ontvangen voor mijn m5610. Moest er een tijdje op wachten, maar dan heb je ook wat. Blij met mijn summer build :sunglasses: laat die zon maar komen! :sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:

21 likes

Die mogen ze houden van mij.
Ik draag nog wel een paar jaar de GW-5000 op een carbon band, dat gaat ook prima.

Nog een nieuwe release, dit keer iets democratischer van prijs:

8 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Superdik ding, begin er van te kwijlen :slight_smile:

Je mag hier geen horloges aanbieden ofwel ?

Ligt eraan of je een ban wilt of niet :laughing:

2 likes

Voorlopig niet :joy:

1 like

Mooi hoor. Lekker fris!

Waar zijn originele onderdelen voor bijvoorbeeld de GA-2100 te bestellen? Weet iemand dat?

Thanks! Je zou eens tiktox.com kunnen proberen. Daar heb ik mijn onderdelen van. Let wel op dat er invoerkosten in rekening gebracht kunnen worden

1 like

Bijna nergens voor een interessante prijs. Je kunt beter een nieuwe kopen en de rest als reserve bewaren.

2 likes

Dan houden we ‘m zo!

9 likes

12 likes

:nerd_face:

15 likes