G-Shock only II (Deel 1)

Die is echt super tacky met die lappen tekst, er is nu (tacky) baas boven baas :stuck_out_tongue:

Ik vind de ca. € 500 voor de full metals al mooi zat :wink:

1 like

Is er iemand voornemens deze aan te schaffen ? Ik vind het leuk om te zien maar kopen doe ik em niet, net iets te kinderlijk en mn zoontje is nog maar 2 dus die moet nog een paar jaar wachten :slight_smile:

6 likes

Waarom wil je dat weten dan?

Ik heb hem op het scherm staan, twijfel of ik het winkelmandje er mee moet vullen :slight_smile:

1 like

Als dat blauw, groen was geweest dan 100% van ja.

1 like

Je hebt gelijk, maar ik wide hem hebben, maar is inderdaad te duur :sob:

Ik vind het zelf nogal een aparte kleurvolle combinatie, iets wat ik zelf niet snel zal kiezen dus was ff benieuwd wie dit zonder na te denken zou kopen :grinning_face_with_smiling_eyes: Vind het wel een leuke samenwerking, ben benieuwd wat de volgende is …

2 likes

Och, voor de prijs hoef je het niet (echt) te laten.

Maar dat hoef je bij bijna geen enkele G-Shock haha.

Dit is wel een gekke, G.

6 likes

Nee dank je.
Ik ben wel van de kleurtjes, maar ik vind die witte kast met een zwarte band, eeeehhhhh niet mooi.

1 like

Over een paar maanden ook de Piet Mondriaan 150e geboortejaar editie?

1 like

Of een Escher editie (50 jaar geleden overleden) en dan met een technisch onmogelijke kastvorm. :slight_smile:

1 like

Heb deze binnen gekregen. Ga eens kijken of ik de letters in de bezel ook in camo print kan opvullen.
Beetje deze stijl maar dan in het grijs/zwart.

9 likes

Ben benieuwd!

Dat zou wel heel gaaf zijn!

1 like

Ik heb even in twijfel gezeten en eigenlijk zit ik dat nog :rofl:
Kinderlijk of niet, ik vind ‘m gaaf!

1 like

Ik heb hem toch maar besteld.

3 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes::+1:t2::+1:t2:

Best leuk in helemaal zwart (of wit)!

De Neon serie is ook tof. G-Shock Tiffany :smile:

Hier op voorraad: https://www.horloge.nl/g-shock-neon-accent-achthoekig-analoog-digitaal-horloge-van-met-carbonvezel-versterkt-kunststof-ga-2100-1a2er.htm

9 likes

In het zwart is ie wel iets stoerderder :+1:t2: Neon is ook wel iets aparts, glow in the dark ?

Like :+1:t3:

12 likes