Die is echt super tacky met die lappen tekst, er is nu (tacky) baas boven baas
Ik vind de ca. € 500 voor de full metals al mooi zat
Die is echt super tacky met die lappen tekst, er is nu (tacky) baas boven baas
Ik vind de ca. € 500 voor de full metals al mooi zat
Is er iemand voornemens deze aan te schaffen ? Ik vind het leuk om te zien maar kopen doe ik em niet, net iets te kinderlijk en mn zoontje is nog maar 2 dus die moet nog een paar jaar wachten
Waarom wil je dat weten dan?
Ik heb hem op het scherm staan, twijfel of ik het winkelmandje er mee moet vullen
Als dat blauw, groen was geweest dan 100% van ja.
Je hebt gelijk, maar ik wide hem hebben, maar is inderdaad te duur
Ik vind het zelf nogal een aparte kleurvolle combinatie, iets wat ik zelf niet snel zal kiezen dus was ff benieuwd wie dit zonder na te denken zou kopen Vind het wel een leuke samenwerking, ben benieuwd wat de volgende is …
Och, voor de prijs hoef je het niet (echt) te laten.
Maar dat hoef je bij bijna geen enkele G-Shock haha.
Nee dank je.
Ik ben wel van de kleurtjes, maar ik vind die witte kast met een zwarte band, eeeehhhhh niet mooi.
Over een paar maanden ook de Piet Mondriaan 150e geboortejaar editie?
Of een Escher editie (50 jaar geleden overleden) en dan met een technisch onmogelijke kastvorm.
Heb deze binnen gekregen. Ga eens kijken of ik de letters in de bezel ook in camo print kan opvullen.
Beetje deze stijl maar dan in het grijs/zwart.
Ben benieuwd!
Dat zou wel heel gaaf zijn!
Ik heb even in twijfel gezeten en eigenlijk zit ik dat nog
Kinderlijk of niet, ik vind ‘m gaaf!
Ik heb hem toch maar besteld.
Best leuk in helemaal zwart (of wit)!
De Neon serie is ook tof. G-Shock Tiffany
Hier op voorraad: https://www.horloge.nl/g-shock-neon-accent-achthoekig-analoog-digitaal-horloge-van-met-carbonvezel-versterkt-kunststof-ga-2100-1a2er.htm
In het zwart is ie wel iets stoerderder Neon is ook wel iets aparts, glow in the dark ?