Ik ben dol op goud
Mijn eerste G van de 5000 serie … man man man
Bij een all black is een negitave display wel het mooist
Mooie foto
De B5000 is geweldig, ben nu aan het overwegen nog een 3de bij te kopen…
Nieuwe MRG -b5000 square, prachtig horloge, maar te duur voor wat je wat mij betreft krijgt.
De gewone MRG - 1000 varianten kosten gemiddeld 1000euro minder voor dezelfde kwaliteit
Die is van titanium gemaakt vandaar.
Dat zal niet de rede zijn. Die virtual armor is toch ook titanium en die was MSRP $1.650.
Dus die 2000 extra daar nog eens bovenop komt puur uit het marktonderzoek dat er genoeg gekken te vinden zijn die dat er voorover hebben.
Heb ook wel een paar van titanium, die kosten nog geen 250 euri.
Van die virtual armor zullen ze zich bij casio ook wel een krul in hun lul lachen dat we het er voor neerleggen.
Maar daar had ik nog wel zoiets van, misschien, vooruit dan maar. Het is dat er wat anders is gekomen, maar die had ik nog serieus overwogen al is het eigenlijk gewoon een vrijwillige beroving.
Kreeg je er ook een rubix kubus bij ?
Ik heb de virtual army, ook deze is eigenlijk te duur, maar als je hem absoluut wilt hebben is hier wel overheen te komen, maar 4000 euro voor de zwarte MRG, hoe mooi ik hem ook vind is in mijn ogen véél te veel vta is ook cooler
Ik vind de hele 5000 serie met metalen buitenombouw compleet niet passen bij het concept waarop het gebaseerd is.
De GW-5000 (stalen kast, kunsthars bezel) is lekker stevig, slagvast en doet ook alles wat je wil van G-Shock. De band vond ik alleen niks, dus daar is de GW-S5600 carbonband op gegaan, soort van “hot rod” idee.
En voor je denkt, “Maar jij vindt het hoe dan ook te duur” - ik draag ook heel regelmatig een MR-G G1000B, die is wel leuk, maar was voor 1900 euro nieuw nog redelijk in balans qua prijs en wat je er voor krijgt.
Zojuist de GA-700SK ontvangen Dikke unit
eerst de GA-110SKE besteld maar dat was niet wat, dit is precies wat ik zocht
M’n wederhelft vond het uiteraard niet nodig maar ik heb haar al even gemasseerd met het idee dat ik graag de GM110MF-1A wil
En dat moet dan voorlopig even de laatste zijn …
Koopje voor iemand die een Gw-5000 zoekt?
Niks rechtvaardigt zo’n belachelijke prijs