Vandaag doe ik Oak met @dreski mee
Vandaag binnengekomen de GW-B5600HR! Had nog geen square G-Shock dus past goed bij de GST-B400 en Casioak
De mrg b5000 kost 4000 euro en is al overal uitverkocht in enkele dagen niet te geloven
Blijft een mooi model.
Dit is volgens mij een van de weinige Oaks met een positief display.
Als ze deze nou eens in zwart brushed metal uitbrengen met positief display, Tough Solar en MultiBand 6 dan koop ik er meteen 1. Bluetooth…nah… hoeft nog niet
Wow, hoe heet dit model/module? Ben al een tijdje opzoek naar een upgrade voor mijn 5610 maar met een positieve display en BlueTooth…
Serieus? Ik vind het glimmen van de band zo storend. De afwerking spreekt mij niet echt aan ook al is het heel bijzonder gedaan.
Ik houd het bij de TVA
Inderdaad, te glimmend, zou zelf voor de gewone versie gaan, maar ook 3500euro vind ik te duur, maar het ding is toch overal uitverkocht .
De tva is echt de coolste square die te koop is, ook eigenlijk te duur maar als je hem graag wilt, is hier wel overheen te komen.
Tsja, wat is te duur. Het is sowieso veel geld voor een horloge dat je al voor €100 kan kopen ja.
Ik vind het titanium en de band zoveel fijner dan een gewone resin square dat ik mijn eerste square niet meer draag. De band is te stug om echt lekker te zitten
Heeft er dan niemand hier een dw5600 wit die goed gedragen is ?
Ik zie alleen gloednieuwe
Oh, het is hetzelfde module als alle positieve GMW-b5000.
Het is geen Ali mod.
Ik had de zilveren model en heb hier het glas, bezel, band, schroeven en schroefdeksel van de Porter model vervangen.
Btw. Was iemand nog op zoek naar een positieve versie van dit model?
Bliksem, dat is nogal een apparaat Ik vond 53 mm groot maar deze is nog iets gekker
mooi !!
Met dit mooie weer zorg ik voor verkoeling om de pols met de snow camouflage
2 horloges verkocht dus er moest een nieuwe komen voor den zomer collectie
Toch leuk, al die topics. Je gaat vanzelf horloges dragen die je al heel lang niet meer hebt omgehad.
(Al is het maar voor even)
Dat is toch een van de weinige datumloze Casios geloof ik.
Ik hoef in ieder geval niet mijn leesbril te pakken om een datum te lezen.
Zelfs de verlichting werkt nog.