G-Shock only II (Deel 1)

Commando style :metal:t2:

1 like

Kon het niet laten om deze aan te schaffen :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

Twee hobby’s 1 foto!

13 likes

10 likes

Wat is nou precies het verschil tussen de Japanse JDM-versie van de GW-5000 en de hier verkrijgbare versies? Ik zie qua functies en uiterlijk geen verschil.

In de meeste gevallen alleen een andere doos/verpakking.

-edit. En de handleiding in het Japans.

5 likes

Bedankt. Vermoedde het al, Japans kan ik niet en de doos draag ik niet.

1 like

Datum kun je anders instellen, eerst dag dan maand.

Dat is het verschil tussen de 5610/5610u en de 5000/5000u module 3159 (de oude) en de 3495, die laatste maakt de dag/datumwissel mogelijk, voor de rest zijn de verschillen niet zo heel erg spannend tussen een hier verkrijgbare versie en een JDM variant.

1 like

6 likes

Iemand enige idee waar ik originele straps kan bestellen ?

Ligt er aan voor welk model, maar Tiktox.com is een goede kanshebber, wel een weekje of 2 geduld en eventueel importheffing omdat ze in Engeland zitten.

1 like

Ik wil een strap van gmw-b5000g-1 op een
ga-2100 plaatsen die zit Zoooo veel lekkerder

Dat gaat 'm niet worden ben ik bang. De GMW-B5000 heeft een heel andere aansluiting van de band op de kast dan een GA-2100.

Via watchuseek is het een en ander door andere mensen uitgevogeld, maar de GW-5000/GW-M5610 band past ook slecht op een GA-2100 helaas.
Er zijn wel andere opties via aliexpress.

En anders dit nog als optie:

4 likes

Thnx voor de tip :muscle::muscle::muscle:

2 likes

Ik heb die link band (kom ff niet op de naam) van mijn 5600 een tijd terug ook op een ga2100 gepast. Het past inderdaad wel maar zodra je hem om je pols doet komt er een grote spleet tussen de kast en band. Ziet er niet uit. Heb helaas de foto’s niet meer.

Edit: toch wel.

7 likes

6 likes

Die heb ik ook nog nooit gezien

12 likes