Er komen weer wat nieuwe modellen. Funky
voor de liefhebbers:
oh waauw
Oeh solar is wel echt een mooie toevoeging.
Bluetooth hoeft voor mij niet zo.
Jammer dat ze in de zwarte geen negative display gezet hebben…
Lijkt qua kleurstelling hard op mijn one-off g-shock
Helaas geen MB6 maar een solar als zomer beater komt er wel in. Als het weer een beetje meezit kan hij deze zomer ook in Nederland het water in.
Modellen staan ook al de de Europese G-Shock site:
Wel handig trouwens die batterij niveau indicator
Superdik, en dan vooral de gele Ben benieuwd hoe het werkt met de Bluetooth, laat maar komen
True, maar die vind ik minder mooi. Er zal waarschijnlijk wel een reden voor zijn, maar ik ken ze niet…
Ik heb verschillende negative displays gehad. Uiteindelijk kun je maar zeer zelden iets op zien. De zwarte met positief display gaat 'm worden. Jammer dat er geen MB6 op zit.
Wellicht komt die er ooit met een metalen bezel.
Ik vind negatief of positief display hier minder van belang omdat je voor het meest essentiele, tijd, de wijzers heb.
Bij mijn 7900 ziet negatief er wel heel stoer uit, maar aflezen is ruk.
Ik stoor mij ook totaal niet aan het positieve display. Als er nou multiband 6 op had gezeten, was ik helemaal lyrisch voor de gele. Maar hoe dan ook, het is een leuke summer watch!
Wow, precies. Hier zat ik op te wachten. Ik ga voor de gele variant met positief display. Als dat geen zonnetje om de pols is… (Oh, als ik dan toch mag zeuren… Waarom geen MultiBand6?.. Ik bedoel… Altijd weer die eeuwige smartphone erbij pakken… Als BlueTooth kan was MB6 toch geen hogere wiskunde geweest?)
Ze willen niet te vroeg pieken Die met MB6 komt over een jaar of wat.
3x een horloge verkopen op die manier, met alleen het uurwerk verschillend.
Marketing hebben ze bij Casio wel verstand van zo nu en dan.