Apart hoe dat bandje loopt, begin er bijna scheel van te kijken Heeft de tand des tijds goed overleefd
Heel tof dat rode display. Ik ken het model niet… wat is het modelnummer? Dan ga ik er ook eens naar zoeken.
Niet mijn horloge, maar het is deze: GW-B5600AR-1JF
Thanks! Heel tof. Ik ga me toch maar weer eens aanmelden op de nieuwsbrief van G-Shock om dit soort dingen niet meer te missen.
Ja, schijnen destijds er maar 6 van naar Nederland te zijn gekomen.
The official model of “Triple Crown of Surfing” of “X-tream G-LIDE”, which has produced numerous extreme sports scenes and has continued to evolve.
Three competitions hosted by the Professional Surfing Federation (ASP) at the end of the one-year season are collectively referred to as the Triple Crown.
In terms of functionality, responded to the needs of top professionals by preset data so that you can easily see tidal information about the points of surfing competitions around the world, including the venue of the tournament.
In addition, metal pieces are installed at the base of the letterboard and band, representing the status of the world’s highest competition.
In addition, the silhouette and back engraving of the EL backlight are designed with the logo of the prestigious competition as a proof of the official model.
@Petteflet Zie dat je al antwoord hebt gekregen
Bedankt @Haaky !!
Leuk weetje. De AR in de productcode staat voor ‘Adrenalin Red’.
Was destijds … volgens de ‘dealer’ … niet makkelijk meer aan te komen. Maar misschien is deze weer wat beter beschikbaar nu.
Had hem toen wel direct op een combi bracelet gezet

Heel mooi. Gefeliciteerd
Heel mooi. Ook gefeliciteerd
Staal voor Eddie
Weinig knopjes nodig bij het instellen via bluetooth
Weinig subtiel, maar daar hebben we andere horloges voor. Heerlijke klatser dit!
Lekker zomers!
Donders… Nou begint het heul terug te jeuken… Maar de keuzestress is erger. Heb al 3 zwarte G’s. Zal ik weer voor deze zwarte met positief display gaan of voor de zomerse gele… Keuzes, keuzes…
Haha, wel leuke keuzes.
Ik heb ook een 5610 met negatief display, dus vond dit wel een mooie aanvulling. Kleurtjes zijn voor mij ‘ ‘te’.
Of je maakt er een zelfbouw knutselpakket van.
Dit begon als een zwarte GW-9400J1 en daar is de gele bezel en band van een GW-9430EJ-9 op gegaan.
Het geel knalt er bij daglicht goed uit.
Die komt bij TikTox vandaan, engelse verkoper van Casio onderdelen.
Ze hebben alleen een paar weken geleden de site een update gegeven, dus niet alles is even makkelijk te vinden.
De rode bezel met CF band is wel aan de prijs met 210 pond.