G-Shock only II (Deel 1)

Wat vinden “we” van deze uitvoering?

image

GA-2100HUF-5AER | G-SHOCK | Horloges | Producten | CASIO (casio-europe.com)

5 likes

Fugly

3 likes

Tja, er zijn mooiere.
Die ik dan nog niet zou hoeven.

Tja, kweenie

Ik denk ook niet dat ie in mijn verzameling komt.

1 like

Nog liever de gewone zwarte uitvoering dan dit ding om de pols. Die ‘clear’-bezels vergelen trouwens na een tijd en raak je niet meer aan de straatstenen kwijt.

1 like

Gaaf! Veel plezier ermee :slight_smile:

1 like

Wordt weer tijd voor een square :smile:

13 likes

Net deze gekocht enorm blij mee! :slight_smile:

9 likes

Ik vind het een beetje een inconsistent samenraapsel van kleuren, 4 kleuren groen, bruin, beige, grijstransparant, zwart en oranje, en dan nog niet eens goed in balans of contrast met elkaar.
Het gaat hier geen aanvulling worden op de collectie.

1 like

Heb je de pluba er gratis bij gekregen ? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Neuh die krijg je gewoon gratis in het leger van de Koning

Hip to be square

8 likes

Roger :v:t2: kon je altijd lekker mee smijten :sweat_smile:

1 like

Een hele goede morgen vanuit Spanje :sunny: Ik zal me even voorstellen want ik ben nieuw hier. Ik ben Cas 20 jaar en verzamel al een aantal jaar verschillende g-shock / Casio horloges. Ze komen en gaan bij mij vooral. Ik ben hier om te kijken wat jullie hebben en inspiratie op te doen. Geniet van je dag :slight_smile:

20 likes

Hoi Cas! Geniet in Spanje!

Heb je de letters ingekleurd met extra wit?

3 likes

Haha, misschien lijkt het inderdaad een beetje zo maar hij is splinternieuw heb hem hier in Spanje gekocht bij een grote juwelier ( Joieria Grau ) :slight_smile:

17 likes

Band verwisselen op deze G-Shock is soms best wel een gedoe: krijg het vooralsnog niet voor elkaar om de stalen band er weer op te zetten.
Maar in combinatie met Jays&Kays adapters zit er nu een zwarte MN-Erika op.
En dat is met dit warme weer wel plezierig.

7 likes

Schaamteloze cross post, het uurwerk van de 2100b in een aftermarket groene strap

5 likes