G-Shock only II (Deel 1)

19 likes

Wat een heerlijk stoere G-shock blijft dat toch :+1:t2:

1 like

:rofl: :rofl: :rofl:

De oaks blijven tof :+1:

Gr, HJR

13 likes

Heel mooi die mrg. Ik heb hem uiteindelijk toch verkocht. Fantastisch ding maar wel groot en ik droeg hem toch te ‘voorzichtig’ voor een G.

Gr, HJR

8 likes

Ik draag hem van alle horloges die ik heb het meest, altijd de juiste tijd en datum geen omkijken naar en draagt super.
Jammer had de jouwe er graag bij gehad, wist niet hoeveel je er voor wilde.:sob:

1 like

Ik zag een paar dagen geleden pas dat deze G-Shock ook in multiband 6 uitvoering te koop is via Seiya Japan . Maar om die nu alsnog erbij te kopen, gaat mij iets te ver :grin:

8 likes

Whuuut ?!?!?!?! :scream: :cry:

1 like

Oh dies mooi zeg.

1 like

Ik heb laatst de batterijen van m’n Gshock laten vervangen. Maar op een of andere manier krijg ik de tijd niet correct. Ik had daar nooit problemen mee, tot nu. Iemand een tip?

Dat ligt een beetje aan het model G-Shock, bij sommige varianten moet je even op 2 punten contact maken voor een module/uurwerk reset voordat alles weer goed loopt als er een nieuwe batterij in is gegaan.
Als het goed is staan die punten ook aangegeven op de achterplaat van de module als dat van toepassing is.

1 like

Dank je. Ga t proberen.
Heb deze Gravitymaster

3 likes

Dat lijkt op een GA-1100, hier een filmpje met een spannend muziekje waarbij het een en ander duidelijk zou moeten zijn, de AC reset is wel van belang denk ik

https://www.youtube.com/watch?v=5eaXKg0wqCk

Van mijn kant geen garanties of wat dan ook, ik heb maar 1 G-Shock zonder zonnecel en die batterij is nog lang niet leeg.

2 likes

Het is gelukt! Super bedankt

5 likes

Ik ga hier ook meedoen met mijn retro model, lijkt verbazingwekkend veel op het oorspronkelijke model uit 1983:

22 likes

11 likes

De “Rangeman” in z’n element.

13 likes

Half/half door m’n rug!:rage::weary:

Maar toch fijn weekeinde.:crazy_face::+1:t2:

15 likes

He jakkes sterkte!

Gave G-Shock!!!

1 like