Gr, HJR 
Poetsen maar 

Hi g-shock guys,
Ik wil een M5610 kopen voor de (hopelijk ooit) zomervakantie. Zie ze bij de NL winkels voor rond de 100 euro. Zijn dat de prijzen die realistisch zijn, of zijn ze stuk goedkoper bij bepaalde aanbieders te vinden?
100 euro voor een m5610 is volgens mij wel marktconform. Mijn 2e hands m5610 + combi bracelet was duurder dan 100 euro.
Zoiezo is 100 euro voor een horloge wat praktisch niet kapot gaat en altijd op tijd loopt een mooie deal!
Nette prijs.
Dat vond ik nu ook
Impuls aankoop.
Leuke inruil deal kunnen maken op een gitaar, beetje geld toe gekregen. Loop me nu te bedenken of het nu een vloek of een zegen is dat winkels weer open zijn.
Maar ik mag nu, hopelijk, ook op dit draadje meedoen.
Ik had mn 5610 vorig jaar voor €78 op Amazon, helemaal een top deal wat mij betreft.
Say hi to my NA😎
Ga ik naar Juwelier Kremer Emmen om mijn witte Daytona op te halen, kom ik deze Casio Oak tegen en ben toch afgeweken van mijn plan. Heb nu geld over voor zo’n 300 G-Shocks 
Mooi!
Schitterende G-shock, gefeliciteerd
Super mooi deze















