G-Shock only II (Deel 1)

Ik denk dat je dan beter bij Garmin kunt kijken. Casio loopt hiermee nog wat achter is mijn indruk. Kijk bijvoorbeeld eens naar de Garmin Instinct solar.
Edit: zie hierboven :rofl:

2 likes

Er is net een nieuwe uit, de GSW-H1000-1ER. Wel aan de prijs met 699. En ik hoor wisselende verhalen over de app van G-Shock, geen idee of dat inmiddels helemaal lekker werkt. Garmin heeft zich in ieder geval voldoende bewezen.

Ik vind hem er prima uit zien, beetje eerste gen rangeman:

Gr, HJR

6 likes

Gr, HJR :wink:

10 likes

Poetsen maar :rofl:

image

11 likes

13 likes

15 likes

Hi g-shock guys,

Ik wil een M5610 kopen voor de (hopelijk ooit) zomervakantie. Zie ze bij de NL winkels voor rond de 100 euro. Zijn dat de prijzen die realistisch zijn, of zijn ze stuk goedkoper bij bepaalde aanbieders te vinden?

100 euro voor een m5610 is volgens mij wel marktconform. Mijn 2e hands m5610 + combi bracelet was duurder dan 100 euro.
Zoiezo is 100 euro voor een horloge wat praktisch niet kapot gaat en altijd op tijd loopt een mooie deal!

3 likes

Op amazon soms aangeboden voor € 86,–,
maar € 100,-- is prima prijs.

2 likes

Ik heb deze liggen mocht je interesse hebben.

4 likes

Bij bol.com voor 95,00

1 like

Nette prijs.

1 like

Dat vond ik nu ook

1 like

7 likes

Impuls aankoop.

Leuke inruil deal kunnen maken op een gitaar, beetje geld toe gekregen. Loop me nu te bedenken of het nu een vloek of een zegen is dat winkels weer open zijn.

Maar ik mag nu, hopelijk, ook op dit draadje meedoen.

11 likes

Ik had mn 5610 vorig jaar voor €78 op Amazon, helemaal een top deal wat mij betreft.

2 likes

Een heerlijke week varen achter de rug. Doe dr nog maar vijf :laughing::laughing::laughing:

6 likes

Vandaag de G-SHOCK Frogman Antarctic :snowflake:

20 likes

Say hi to my NA😎

Ga ik naar Juwelier Kremer Emmen om mijn witte Daytona op te halen, kom ik deze Casio Oak tegen en ben toch afgeweken van mijn plan. Heb nu geld over voor zo’n 300 G-Shocks :rofl:

17 likes

Deze is het geworden G-Shock Mtg Limited Edition Tai Chi.

13 likes