G-Shock only II (Deel 1)

Net binnen een made in Japan G-shock.
Me happy :partying_face:

17 likes

13 likes

Werkhorloge voor vandaag.

7 likes

Deze kleurt wel leuk bij de kat :wink:

7 likes

Hoe bevalt deze t.o.v. andere g shock squares? Waar heb je besteld?

1 like

Hij bevalt erg goed heerlijk horloge. Draagt ook prettig, hij ligt echt mooi op de pols. Overgenomen van een forumlid bij wie het horloge geen draagtijd kreeg.

12 likes

16 likes

Die 5600 serie blijft echt mooi… zeg nou zelf :point_down:t3:

23 likes

Mijn eerste moonwatch!

7 likes

11 likes

10 likes

10 likes

Zag vandaag op YouTube filmpje van de camo titanium square rond 1500 euro vs titanium gw5000 mod.
Natuurlijk staat de origine G-Shock op een hoger niveau, maar alleen de glimmende kast, de band bleek exact dezelfde te zijn als de camo van Allie.
Ik vond de kwaliteit van mijn gewone stalen camo al heel goed, ik weet nu waarom.:grinning_face_with_smiling_eyes:

7 likes

Iemand een idee of er een soortgelijk model bestaat van de GMW-B5000D-1ER, dus een full metalen versie, beperkte kast (afmetingen zoals de “square”), maar zonder BT en niet limited edition (lees: goedkoper :wink:)

Hoi G-shock lovers.
Kan iemand mij iets vertellen over de betrouwbaarheid van een stappenteller op een G-shock?

Ik zou dan eerder denken aan de vele mods die je hier ziet. In de basis een 5610 en dan met een metalen set ombouwen. Je hebt dan alleen die caseback niet.

1 like

Zelf tellen is het meest betrouwbaar :wink:

Die stappenteller is altijd een benadering van de werkelijkheid, dus er zal altijd een foutmarge in zitten

Blijft gaaf die zwarte display, en prima leesbaar!

10 likes

Waar kan ik deze eindlinks vinden voor de GBX ??
Thanks