Daar is ie, prachtig 
Hier de B2000BDE op rood 
Release datum in Japan is 16 juli, dus Europa zal wel niet heel veel later komen, zou ik verwachten.
Erg mooie modellen 
Lets hope so. 
Ftfy. ??
Blijft gaaf deze. Dit is de echte toch? Of heb je gemod?
Thanks
Geen mod nee.
Wel jammer dat het wit toch wat verkleurt met de jaren. Misschien weer even mee met de witte was
.
Gr, HJR
Waar heb je die vandaan. Dit wil ik eigenlijk al heel lang
Ik heb hem van aliexpres en dan zoeken op G-Refit.
Je hebt ze voor de verschillende types 5600 of 5610.
Als je wacht tot een kortings dag en je verzameld wat bonnen dan kan je hem aardig op de kop tikken.
aangenamer dan de orginele casio g-shock titanium van 1400,- 
Misschien heb je iets aan een nieuwe cover?
De link was toevallig de eerste die ik via Google tegen kwam, misschien zijn er nog voordeligere te vinden of ik kekke kleurtjes ofzo. Een beetje knutselen met die dingen is toch best leuk 
Zijn er al trotse eigenaren van een G-Shock Gst-B400? Bij mij komt hij binnenkort zeker in de collectie.
Ziet er goed uit. 
Paar mm kleiner was nog mooier geweest wat mij betreft
Blijkbaar is het momenteel wel iig de dunste G-steel tot nu toe, met 46,6 mm x 49,6 mm x 12,9 mm (h x b x d) ik was benieuwd of iemand er al een had misschien een foto kon plaatsen om zijn pols. 
![]()
Nu staat er deze foto bij.
Wat is er zo bijzonder aan deze uitvoering?