Gewoon omdat hij gaaf is 

Hahahahahahah heerlijk dit.
Ik vind hem best gaaf!
Ik had m alleen al voor het doosje gekocht😜
Hmm wat staat het G-Shock vreemd.
Aftermarket band/case?
Heerlijk hoe jij die dingen afragt 
Weet iemand nog een adresje waar ik voor een redelijke prijs een grijze Casioak kan scoren?
Online lijkt onmogelijk tenzij je 145,- wilt betalen.
Misschien dat iemand hier de zijne wil doneren?
Iemand die mij wat wegwijs kan krijgen in de klassieke g-shocks?
Ik heb het dan over de gw-5000, gw-5600 en gw-5610 dingen.
Wat zijn de verschillen en wat zijn die lettertjes er allemaal voor?
Ik wil een gewoon display, solar en sync met atoomtijd. En natuurlijk zo een coole achtergrondverlichting. Niet zo een cheapo lampje in de hoek.
Wat zoek ik dan?
Dan zoek je de GW-M5610-1ER! Wacht op de volgende aanbieding, heb je hem voor iets meer dan acht tientjes, kan hem van harte aanbevelen!
Zelf ben ik ook niet goed thuis in alle coderingen 
Edit: Uitleg: https://shockbase.org/watches/modelcode.php
https://www.bol.com/nl/nl/f/casio-g-shock-horloge/9200000028586481/
Dat is voorzichtig uitgedrukt.
Ik weet al nix van alle (bij) namen.
Het gaat bv heel vaak over de casioak , maar wat is dit dan?
Een casi-heel-druk 
Ps: het wel een stoere! Vintage ondertussen?
Na mijn kleurrijke 5600 is mijn G-Shock vlammetje weer opgelaaid. Had er nog maar één en dat is vroeger wel anders geweest zoals velen weten.
Kon deze niet weerstaan. Altijd al willen proberen. Morgen binnen.











