G-Shock only II (Deel 1)

Thanks Jos :+1: was ook maar en grapje. Thanks voor je tips.

Fijne avond nog.

1 like

Deze mod was het begin van mijn bescheiden collectie, een favoriet! :slight_smile:

9 likes

Die heb ik ook gehad. Was een tof ding en bizar krasbestendig.

7 likes

When the going gets though.

11 likes

Wat een heerlijke plaat!!!

1 like

Lekker zo op zondag.
Beetje band geswapt en lekker in het zonnetje rustig wakker worden.

8 likes

Zie hieronder mijn NA en tevens mijn eerste G-Shock. :partying_face: Ik had al adapters besteld, want een nato leek mijn wel fijn dragen. Fijn dragen doet het zeker! Maar echt mooi vind ik het nou ook weer niet. Lug to lug afstand is nu de van Brienenoordbrug.
Zijn er betere aftermarket banden te koop dan de originele van Casio?

6 likes

Moet zeggen dat ik mijn 5610 altijd op nato draag.
Lekker veel bandjes dus lekker afwisselen.
Zie post hierboven!

Ja jouw adapters vindt ik veel beter staan! Waar zijn die te bestellen?

Heb ze via AliExpress (schaam) besteld en daarna aangepast zodat ze goed passen!

Bedankt voor de tip! Als er geen alternatieven zijn, dan heeft AliExpress dus een prima product in het assortiment :wink:

Eentje voor sunny sunday. Blijft om een of andere reden mijn grab 'n go en goto horloge.

10 likes

Nou prima, hahahahahaha.

Heb wel de Dremel nodig gehad om het netjes te laten passen.

Fijne G-Shock zondag

11 likes

Zou eens een resinband proberen. Geen idee of de imitatiebanden van de bezorgchinees ook zo comfortabel zijn als de orignele.

7 likes

Lekker nachtje doorgehaald en nu lekker bijkomen met uiteraard de comfortabele G om :relieved:

9 likes

6 likes

Vandaag de G flink de sporen gegeven in t klimbos Garderen.
Voelt goed om de G af te beulen, zoetsappige draagmomenten vind dit horloge geen knars aan.

Met drank en sigaren doet de G het ook erg goed.

Ik moet eerlijk zeggen: super fijn horloge wat ik bijzonder graag draag. Voel me goed met deze knaller om de pols .

11 likes

Ontspannen :desert_island:

8 likes

8 likes