G-Shock only II (Deel 1)

Бұл жақсы көрінеді, ләззат алыңыз!

(Translate is your friend)

Valt ernorm mee; casioak op een 16,5 cm pols

8 likes

Dankjewel, de voertaal is echter Russisch, Kazach hoor je ook wel, maar veel minder🙂.

Daily beater van het jaar '96-'97 meen ik.
Just keeps on going strong.
Geloof dat de Franse elite troepen deze in '98 ook kregen destijds…

Foto van de Franse troepen:

9 likes

1997 :wink:

2 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/leuke-online-aanbieding-gezien-deel-het-hier-deel-iv/408193/9?u=haaky

Ook hier even onder de aandacht!

1 like

Wat ik nog wil toevoegen;
De G-Shock doet een optisch trucje. De 8-hoekige verhoogde rand is eigenlijk het gedeelte waar je naar kijkt, en die meet maar 40 mm.

5 likes

Als ik mijn GBX100 en/of GBD200 wil “pairen” met mijn telefoon, blijft de app maar “scannen” zonder iets te vinden of te doen.

Iemand een idee wat er mis gaat?

Heb al een paar keer de app verwijderd en weer er op gezet, en alles op “toestaan” gezet.

Bij voorbaat dank.

Mijn vakantie beater :ok_hand:

11 likes

Mijn GBX 100 deed het ook niet altijd goed met pairen. Best vaak niet zelfs.

Oplossing was simpel: horloge de deur uit gedaan.

1 like

Dat gaat mij te ver :slight_smile:

Ik vond het scherm top. En het design is ook prima.

Maar de menu indeling is helemaal ruk. Plus dat het syncen niet lekker liep en je er voor het surfen helemaal niks aan hebt (hij baseert de data op verkeerde databases en neemt ook geen wind mee).

Dat allemaal bij elkaar leidde tot de onvermijdelijke conclusie.

3 likes

Vandaag de Casio G-Shock GBD-800UC-3 om. In de markt gezet als ‘step tracker’ maar totaal niet betrouwbaar. Volledige dag gsm Huawei P Smart en en de GBD-800 bij me gehad om nogmaals te vergelijken en zoals weer is de Casio onbetrouwbaar als het over stappentellen gaat.
Huawei P Smart : 9988 stappen
Casio GDB-800 : 13700 stappen

Ik gebruik soms ook mijn Huawei GT 1 smartwatch en die geeft me gelijkaardige cijfers als de smartphone als het op aantal stappen per dag gaat.

Ik ben een liefhebber van Casio’s, heb er een stuk of 10, maar stelt me toch wel teleur en zeker omdat het zo in de markt gezet werd!

3 likes

ik zou een telefoon niet als betrouwbaar bestempelen voor een stappenteller, het meten ervan kan echt een variatie inzitten van 25 procent, erboven of beneden

De smartphone en smartwatch tonen afzonderlijk van elkaar vrijwel identieke gegevens, dus voor mij 2 tegen 1.

“10.000 stappen per dag staat gelijk aan het lopen van 7 à 8 kilometer.”

De Huawei gebruikte gps om de route te volgen van vandaag en die toont me 7,38 km.

met gps gaat het idd een stuk beter :slight_smile: al zou ik mij niet zo snel laten volgen door een Chineze telefoon :wink:

Wees maar meer bevreest voor Pegasus dan een Huawei. :clown_face:

Volgens een Amerikaanse gast heeft die de normale versie met ‘illuminator’ binnen gekregen.

We gaan het zien.

Dan is het alsnog een koopje.