G-Shock only II (Deel 1)

via hier proberen?

MTG-B1000CX-4AER | Casio G-SHOCK

dat snap ik, als je even had gekeken, had je dit gezien :wink:

https://www.horlogeforum.nl/t/ohpf-casio-ga-2100-casioak-jelly-transparant-75-euro-incl-verz/354623

ps ik vind het concept overigens ook echt leuk maar in realiteit toch minder. Bij Swatch doen ze dit ook al langer en viel het ook tegen.

Thanks @anon33714818EV :blush:

Wat vinden jullie eigenlijk van de GW6900? Vind dat ik hem hier eigenlijk weinig zie.

Erg populair in de US geloof ik (militairen, politie).
Ben er nog uit of ik hem nu eens bestel of niet.

8 likes

Incoming :snowflake:

De indices van dit model hebben me over de streep getrokken :ok_hand:

afbeelding

Kek filmpje:

11 likes

Got it :sweat_smile: toch maar ff verder kijken dan :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Die zwarte :tada: Ik heb m’n wederhelft medegedeeld dat ik nog een pikzwarte wil hebben voor feesten en partijen, was ze niet mee eens maar ik ben het ook niet eens met haar schoenen verzameling :joy:

2 likes

Ik heb deze 2 in mijn Brandfield ‘mandje’ zitten…ja ben momenteel into kleurtjes…leuk tijdens de Zomer wat afwisselen :innocent:
Komen samen op net geen €160 bezorgd.
Want BF30WINTER werkt nog steeds…

2 likes

Precies dat @Hans82 :joy:

1 like

Voor degene die, net als ik :joy: zit te denken over een 5000u.
Dit is de goedkoopste die ik kan vinden:

Ik probeer te verantwoorden waarom ik hem nu wel of niet moet kopen, wil hem gewoon hebben denk ik.
Gaat wel hard zo, bijna de 4e shock in 3 weken :joy:

5 likes

Heb er ook naar zitten kijken.
Is wel te bestellen via Amazon.com maar dan komen er nog extra kosten bij volgens mij.
Iemand misschien een ander adresje waar dit model te bestellen is?

1 like

BLOAK doet het goed met Airmax :black_heart:

2 likes

De platste :sunglasses:.

Gr, HJR

14 likes

Welk modelleke is dit?

Casioak avant la lettre :sunglasses:. G-056.

Gr, HJR

1 like

Al eentje besteld? :slight_smile:

1 like

Ik vind hem wel bijzonder.

1 like

4 likes

Waaaaaaauuwwwww

1 like

Nee @anon33714818EV , ik zag eentje op FB in de groep van G-Shock collectors. In het echt minder mooi. Daarnaast schijnt het echt een drama te zijn om spullen vanuit Engeland te versturen. Kan paar maanden bij de douane liggen. Ik vind die nieuwe limiteds ook mooi, maar mis dan toch de landen v d wereld erop :sweat_smile: Deze heeft het wel maar is dan weer te standaard https://www.g-shock.eu/nl/horloges/mt-g/mtg-b1000-1aer/

Ik wil toch iets keks … denk ook aan deze:

image

of toch

image

2 likes