G-Shock only II

9 likes

Ik ben relatief nieuw in G-Shock land… :roll_eyes:

En zie sommige/aantal basic modellen wel met circa €40 per maand fluctueren ?

Bv dit

Ik ken https://shockbase.org/

Maar is er ook zoiets als bv brickwatch.net ( Is voor LEGO ) maar dan voor G-Shock prijzen ?

Ben nu zelf in de weer met een Excel file…namelijk

1 like

Zulke prijsverschillen zijn goed mogelijk. Op sommige sites staan de basic modellen, zoals ook de ga 100 1a1er, met een prijs van € 119,- voor € 88
€ 119 is de prijs waarvoor ik deze zelf een aantal jaren geleden heb aangeschaft en is dus niet recent of eerlijk. Het is een soort van trucje om je te laten denken dat je deze voor een zacht prijsje kunt aanschaffen.

NB:

Maar als je een mooie kunt kopen met dikke korting, hell why not :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Idd maar bv deze heb ik al ; GBA-800-9AER € 77,99 !

1 like

Ik heb ook ff m’n best gedaan op google en als ik gw 7900 of g 7900 inklop kom ik bij hetzelfde horloge uit dus het zou moeten lukken, zie onderstaande link,

Of bedoel je dit niet ? Ik ben net wakker dus m’n hersenens moeten ff opwarmen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Het is weer vrijdag, mijn vaste G-Shock dag :laughing:

15 likes

Vandaag deze nog eens aan, zit eigenlijk heel goed ondertussen, lijkt er meer en meer op dat hij toch zal blijven, bij nader inzien had ik toch iets liever de 1A5ER gehad maar goed, die kan er later altijd nog bijkomen :sweat_smile:

9 likes

Wie kan mij deze MTG-B1000CX-4A bezorgen. Rood en goud … helemaal mijn ding. Tikkeltje ordinair dat wel :joy:

10 likes

Tikkeltje? :sweat_smile:

3 likes

@Mattma I know :joy: :joy: :joy:

1 like

Weet je, als JIJ dit horloge draagt, wordt ie gewoon TOF :+1: :+1:

2 likes

Vandaag combi bracelet V2 ontvangen!
Met dank aan @Tulipan

12 likes

Nu 12 dagen in mijn bezit, gaat de andere horloges verdringen in aandacht.
Is een echte topper, blij met deze aankoop:

14 likes

Mijn eerste G-shock. Gekocht omdat ik soms klussen doe die niet geschikt zijn voor een automatisch horloge. :cowboy_hat_face:

Erg onder de indruk van de G-shock. Heel licht en comfortabel en is volgens mij gebouwd als een tank. :muscle:

19 likes

Ik snap het :slight_smile:

14 likes

Straks sjouwen, op de fan-modus tot de start van het F1 seizoen.

9 likes

Met een heerlijk soepel bandje van ome Ali.

10 likes

Welke is dit ik ben aan het zoeken

:grinning_face_with_smiling_eyes:

22 likes