G-Shock only II

Via Amazon? Zit sterk te twijfelen, want het is toch de prijs voor een normale horloge.

was een paar weken geleden nog aan 300, dit weekend aan 165 en gisteren rond de 220 en vandaag weer 165…prijs vind ik nu correct voor zoiets toch vrij zeldzaam

1 like

Welk model is dit dan?

Edit: haha muurklok… :face_with_raised_eyebrow::grinning_face_with_smiling_eyes:

Hier mijne:

9 likes

:smiley: Super Gaaf !

@MeistersingerFa, … kan bij jullie prima in de woonkamer! Lekker klokkie voor aan de muur. :sunglasses:

Horloge van dienst voor vandaag.

13 likes

Ja…:roll_eyes:

Ja!!:smiley:. Beter i.i.g dan die idiote prijzen die ik voor dat ding voorbij heb zien schuiven…

Ik zou ook bijna zwak worden …:relieved:

Zo’n ding heeft natuurlijk niemand.:sunglasses::+1:t2:

Maareh…

Sassefras wil nieuw keukentje he?’

( en néé ! Daar past ie niet goed in ! )

2 likes

past wel goed in de gang of in de garage :joy:

1 like

Hijs ( best wel ) leuk hè?:wink:

Maar ook een ‘ * verschrikkelijk stuk plastic ‘ vrees ik…:shushing_face::kissing_smiling_eyes::relieved:

• ( zo verantwoord ik het maar hem niet te kopen ):blush::+1:t2:
2 likes

Hoppa en binnen!! GSHOCK Frogman Antarctic LE. Wat een ding en die kleurencombi is schitterend :orange_heart::heart::blue_heart:

18 likes

Gaaf horloge en leuke kleurstelling!

1 like

@Rickwick dank je wel! Deze kleurstelling stampt af van de ROV die ze gebruikt en getest hebben in Antarctica tijdens hun expeditie :wink:

Zie foto onder👇

1 like

VET ! Wat een gaaf ding man :muscle:t2:gefeliciteerd

1 like

What’s in the box ? Tijd voor een zomers en kleurrijke g shock

4 likes

Laat zien dan :joy:

1 like

Ben nu op werk. Vanmiddag :joy::rofl:

1 like

@FRank71 dank je wel man!! Toen ik hem voor de 1e keer zag dacht ik wat een beest is dit zeg, en die kleurencombi is GE-WEL-DIG :sunglasses:

Ben helemaal in mijn nopjes met dit pareltje :gem:

1 like

Klusdagje! G-Shock … what else? :wink:

12 likes

Je hebt deze zwarte toch niet verkocht? Die zoek ik nog steeds :smiley:
Hier al een tijd deze, al vaak laten zien maar blijft een beauty :heart_eyes:

10 likes

Gebruik die van mij iig niet om te klussen, daar is de Frogman veelste mooi voor😉 Mijn werk horloge is de G-9000-1VER en dat is een prima klok.

7 likes