G-Shock only III (Deel 3)

Hier ben ik al een jaar over aan het twijfelen. Ben bang dat niet mooi om de pols valt

1 like

Met modden om terug te kunnen zetten naar origineel heb ik geen bang maar zodra er een vijl aan te pas komt… :joy:

1 like

Niet twijfelen :point_down:t2:

3 likes

Daar was ik ook bang voor hoor omdat die end links vast staan en dus niet om je pols gaan zitten als je een smalle pols hebt. Maar dat valt dus reuze mee zelfs met een wat smallere pols.

Hij zit echt lekker ondanks dat het gewicht wel iets zwaarder is dan de gemiddelde Casio.

1 like

Avondfotootje.

18 likes

Echt heel dik. Bedankt, nu moet ik er ook één. :joy:

Ook hier een NA. :blush: 2024 was voor mij het jaar van de G-shock squares.

:arrow_up:Deze 5610 had ik al en ik wilde er graag een full metal black bij.:arrow_down:

Uiteindelijk de Metal Black geruild voor de GW-5000.:arrow_down: Ultiem draag comfort!

Maar het bleef kriebelen en afgelopen weekend dit hoogstaand stukje techniek opgehaald. :arrow_down:

Enorm blij mee! :smiley:

23 likes

Gave horloges ! Geniet ervan :smile:

1 like

WoW geweldige keuzes!

In mijn geval had ik de black metal gewoon gehouden , en de 5000 erbij :rofl:
Maar ik kan dan ook moeilijk afstand doen hahaha :blush:

Voor mij is de mr-g toch wel m’n 2de beste aankoop dit jaar :blush:
Geweldig horloge!

1 like

Voor mij is het mijn laatste aankoop dus gevoelsmatig de beste!:sweat_smile:

De black metal was tof maar nu ik deze heb, weet ik zeker dat die geen draagtijd meer zou krijgen. Jij hebt de zwarte MR-G toch? Is ook zo gaaf!:ok_hand:

Ik heb er nog enkele (=lees 5 stuks :blush:) onderweg :blush:
Welliswaar “kleine aankopen” voor de collectie… Is het rotte van 2 weken vakantie, en niet zo best weer hahaha…
Wat moet een mens anders doen dan koopjes zoek lol :innocent:

Ik heb idd de zwarte…
Bij mij was er twijfel voor de zilveren, maar de zwarte kwam voor mij persoonlijk dichter bij de originele :blush:
Echt een juweeltje, of het nu de grijze of zwarte is… Gewoon de achtergrond, de bouw en de materialen van het horloge :heart_eyes:

2 likes

Ik had jaren geleden hier mijn eerste G shock gekocht, één met negatief display.
Omdat de verkoper zo vriendelijk was om er een extra set (band en cover) in zwarte kleur erbij te leveren, hek ik toen de origenele blauwgrijze set omgewisseld voor de zwarte.
Later een zwarte G shock met normaal display bijgekocht.
Gisteren terug naar zijn (bijna)originele staat gebracht.

Edit, ik zie nu op de foto dat ik het cover op zijn kop heb gemonteerd

15 likes

Weer eens wat anders :rofl:

3 likes

Ik laat het zo, eens zien aan wie het opvalt.

15 likes

Thanks! Het is de MRG B5000D. Kwam tegelijk uit met de MRG B5000B (de zwarte met de gouden details).

3 likes

Mooi maar dat model van MR-G heb ik nog nooit gezien.

2 likes

Damn wat een slechte foto toch kan doen hé!
Echt wel een zeer slechte foto, normaal kan je je tanden poetsen in de bezel.

2 likes

Zeer mooi, geniet ervan zijn top horloges.

1 like

Een iets betere foto! Hadden we maar een zonnetje!:sweat_smile:

15 likes