G-Shock only III (Deel 3)

Is wel een foto van vorig jaar :shushing_face:

Vanmorgen de solar units even uit de kast getrokken om in de zon een beetje bij te laden,
alleen in de kast synchroniseren ze dus niet :sweat_smile:

1 loopt wel correct, die draag ik regelmatig en ligt dan ook dicht bij het raam.

11 likes

Nog de beste wensen voor alle G fans ! :clinking_glasses:

17 likes

Wat een vette! Welk model is dit?

1 like

Frogman GWF-A1000XC :heart_eyes:

Was best prijzig. Maar nog steeds onwijs blij mee.
Vooral de bracelet, wat ik perse wilde. En dan niet aftermarket.

1 like

Oeeeeh de jokers zijn ook vet :heart_eyes:

1 like

Maar daar kan ik dus echt geen verschillen tussen ontdekken, dat moeten wel twee identieke zijn toch @Mckip ?

Die 2 jokers zijn idd identiek,
had er al 1 in nieuwstaat en kwam er nog 1 tegen voor een zeer goeie prijs die ik hierdoor niet kon laten gaan.
Eigenlijk ook gekocht met de gedachte voor een mod maar wegens omstandigheden nog niet aan toe gekomen.

Moet voor de zomermaanden nog wel goed komen :+1:

1 like

Gewoon daglicht is ook voldoende om ze op peil te houden, hoeven niet in indirect zonlicht.

3 likes

Ik heb laatst nog even kort een g-shock gst-b600 gehad. Heel mooi ding maar naar mijn smaak toch te klein.

7 likes

Besteld bij Amazon , werkt prima.

4 likes

Ik heb eerst de kleine genomen en daarna een grotere, we kunnen dus twee of drie horloges tegelijk opladen maar daarnaast kunnen we kleureffecten aan de foto’s geven (verschillende programma’s, alle mogelijke kleuren en intensiteiten instelbaar en horloges opladen sneller ) tussen 30 en 40 e op Amazon

2 likes

Dat doe ik ook vaak. Als de zon schijnt krijgen ze een goed plekje waar ze maximaal zonuren pakken en dan kunnen ze er weer maanden tegenaan :ok_hand:t2: geen uvlampen of wat anders.

3 likes

Deze heb ik van de zomer gekocht, in aanvulling op de W-219HB-3AV, GA-B2100 en GW-5000U.
Hij voelt heerlijk premium en ik vind de kleuren mooi. Ik ben er blij mee.

27 likes

Gaaf dat blauw en goud bij elkaar :raised_hands:t2:

Vandaag de SU op de 1e werkdag van het jaar en de laatste van de week :smile:

14 likes

Ik heb de grijze SU onderweg :blush:
De kleuraccenten op de module zijn echt leuk!

3 likes

Bestaat deze ook met zwart en gouden accenten?

1 like

Mooi horloge! Hier krijg je vast geen spijt van.
Geniet er van! :ok_hand:

1 like

Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Dit was een special edition in het kader van het 50-jarig jubileum van casio.

Kijk en zoek eens op ShockBase :smile:

1 like