G-Shock only III (Deel 3)

Zou wel eens kunnen want:

En nickname is martynn90 dus veronderstel geboortejaar :rofl:

2 likes

Nou ja, waarom ook niet? Niet geschoten is sowieso mis.

1 like

G-Shock fanaten en kameraden! Ik heb een prangende vraag waar ik jullie hulp bij nodig heb. Zelf vind ik de G-Shock GWM-5610 (super geliefd, I know) een tikkeltje aan de grote kant en zou het liefst 1tje vinden die een slag kleiner is. Nu is er de Baby-G, zie foto, maar ik kan het niet aan dat daar dan dus Baby-G staat. Iemand alternatieven? Lees: Multiband 6, Tough Solar etc. etc. Merci!

Soldeerbout erover heen strijken? :joy:

2 likes

Hahaha er zit niets anders op ben ik bang. Ik betwijfel of andere mensen het opmerken maar tsja, ik moet er ook naar luren :joy:

1 like

:joy:

Ik kan mss 1 aanraden :wink:

GW-S5600-1

Zijn enkel een beetje aan de hoge prijs…
Staat er eentje op Vinted

GW-S5600

3 likes

One shot production, tuurlijk…

1 like

Mijne gewoon om de pols hier hoor,.die gaat niet weg :slightly_smiling_face:

In dit filmpje wordt daar ook over gesproken en bij onze Duitse vrienden op het forum zag ik het ook al langs komen. Even vertaald:

Ongelimiteerd gelimiteerd?

3 likes

Deze topper toch al een tijdje niet omgehad :smile:

14 likes

Een gave Industrial look, Hans!

1 like

Voor die 6k vlieg ik wel naar Japan en koop ik daar een MRG :rofl: krijg je er waarschijnlijk nog gratis goodies bij ook

2 likes

De huidige collectie! Ik sluit zeker niet uit dat er dit jaar nog wat bij gaat komen of zal vertrekken, maar erg blij met deze set zo.

15 likes

Thnx ! Ben er na ongeveer 2 jaar nog lang niet op uitgekeken :smile:

2 likes

Dat snap ik heel goed! Ik vind het ook mooi!

Net zoals de OOO horloges, damaged in Italy! dat vind ik ook mooi gedaan. Maar heb dan weer weinig (niets) met het merk OOO. :sweat_smile:

2 likes

Die hebben wel wat ja, sommige zien er wel oke uit :ok_hand:t2: ik ken het merk niet verder en dat zal zo blijven :smile:

1 like

My thoughts! :joy:

1 like

Vandaag weer de 5000SS om, zodat ik minder verdrietig ben dat ik nog geen 5000R heb :joy:

18 likes

:pray:t2:

14 likes

17 likes