G-Shock only III (Deel 3)

Thanx :smiling_face:

Prachtig ding!
En elke cent waard

1 like

Het begint nu toch weer te kriebelen haha. Ik overweeg nu de GMW, waar ik inmiddels 3 banden (rubber, Kolor en gouden bracelet) en 3 bezels (zwart, goud, titanium) voor heb de deur uit te doen en voor een Mudmaster óf een tweede MTG te gaan.

Wat is jullie mening hierover?

1 like

Waarom niet naast mekaar houden? Zonde om een GMW daar weg voor te doen. Dat is toch een heel ander model.

1 like

Goedemorgen allemaal!

Inmiddels al meer bekend?

Heb je ook wel weer gelijk in. Ik wil liefst 3 horloges aan blijven houden en vind de bulky modellen altijd gaaf.

Aan de andere kant is dit al mijn 4de GMW inmiddels, dus steeds weer terug gekomen na een opwelling.

1 like

Alles houden want je koopt het later toch weer terug omdat het stiekum allemaal wel toffe horloges zijn. Ik baal af en toe wel dat ik 2 jaar geleden veel GShock horloges heb verkocht omdat ik ook wilde minderen. Sloeg nergens op, ik moest gewoon een grotere horlogedoos halen en de horloges houden :smile:

3 likes

Kreeg een mailtje dat er 4-6 weken levertijd is :clown_face:

Mocht ik er in de tussentijd 1 kunnen bemachtigen, dan annuleer ik de aankoop gewoon :+1:

2 likes

:confounded:

2 likes

I love it!

18 likes

Hier hetzelfde, ook een pre-order open staan bij Ocarat…
Moest ik er vroeger 1 tegenkomen, twijfel ik ook niet :innocent:

1 like

Hoop dat jullie hem snel binnen krijgen!

Het is echt een heerlijk horloge

18 likes

19 likes

13 likes

17 likes

De DW5600E in z’n stalen jasje :slightly_smiling_face:

8 likes

Blijft een beauty die MR-G!

Maar had jij nou laatst ook een Manga gekocht die hier tekoop stond in het blauwe gedeelte?

1 like

Thanks!
Ik heb inderdaad vorige week die Manga gekocht maar niet voor mijzelf maar voor een vriend die op zoek was.

1 like

2100BCE vandaag :ok_hand:t2:

9 likes

@AstraJuke :eyes:
https://www.vinted.nl/items/5657373946-casio-g-shock-gb5600aa

Shit! Das snel gegaan :frowning_with_open_mouth:

2 likes