Thanx
Prachtig ding!
En elke cent waard
Het begint nu toch weer te kriebelen haha. Ik overweeg nu de GMW, waar ik inmiddels 3 banden (rubber, Kolor en gouden bracelet) en 3 bezels (zwart, goud, titanium) voor heb de deur uit te doen en voor een Mudmaster óf een tweede MTG te gaan.
Wat is jullie mening hierover?
Waarom niet naast mekaar houden? Zonde om een GMW daar weg voor te doen. Dat is toch een heel ander model.
Goedemorgen allemaal!
Inmiddels al meer bekend?
Heb je ook wel weer gelijk in. Ik wil liefst 3 horloges aan blijven houden en vind de bulky modellen altijd gaaf.
Aan de andere kant is dit al mijn 4de GMW inmiddels, dus steeds weer terug gekomen na een opwelling.
Alles houden want je koopt het later toch weer terug omdat het stiekum allemaal wel toffe horloges zijn. Ik baal af en toe wel dat ik 2 jaar geleden veel GShock horloges heb verkocht omdat ik ook wilde minderen. Sloeg nergens op, ik moest gewoon een grotere horlogedoos halen en de horloges houden
Kreeg een mailtje dat er 4-6 weken levertijd is
Mocht ik er in de tussentijd 1 kunnen bemachtigen, dan annuleer ik de aankoop gewoon
Hier hetzelfde, ook een pre-order open staan bij Ocarat…
Moest ik er vroeger 1 tegenkomen, twijfel ik ook niet
Blijft een beauty die MR-G!
Maar had jij nou laatst ook een Manga gekocht die hier tekoop stond in het blauwe gedeelte?
Thanks!
Ik heb inderdaad vorige week die Manga gekocht maar niet voor mijzelf maar voor een vriend die op zoek was.
@AstraJuke
https://www.vinted.nl/items/5657373946-casio-g-shock-gb5600aa
Shit! Das snel gegaan