G-Shock only III (Deel 3)

Draag de laatste tijd nagenoeg alleen nog maar G-Shocks. :hugs:

8 likes

Ik zag vandaag een gele ga-b2100 met de behuizing van een zwarte versie ga-2100… god damn goeie combi

Nuh,

Heb nog geen idee eigenlijk.

1 like

Dank voor je voorstel.

Heb helemaal nog geen idee hoe en wat, alleen dat het misschien weer eens tijd wordt voor een model erbij.

1 like

Graag gedaan hoor🙂

Ja vandaar dat ik ook dat model aangaf, dat zie je niet alle dagen en is kleurrijk👌

Succes met je zoek tocht…

1 like

Ik twijfel nog een beetje over de GD-350, lijkt me wel wat maar erg groot ook. Kiekn wat et word …

Leuk model!

Zo groot is ie toch niet?

De gx56 is groter. Als je in de buurt bent, kun je die ook eens rustig komen passen. Volgens mij is er nog iets onderweg met ongeveer dezelfde afmeting ook

Ik heb me vergist met de afmetingen van de GAW-100, net even nagekeken :man_facepalming:t3: hij valt idd wel mee ja. Nog even over nadenken :smile:
@ESmilde bedankt voor het aanbod maar ik heb meerdere GA-700’s gehad, ook groot, en die gingen weg omdat ik die na verloop van tijd te groot vond naast mijn 2100’s en 900’s.

Welke ?

1 like

Als deze op tijd verstuurd wordt in elk geval.

Verder zit ik nog te twijfelen over een GD-110:

Alleen zou ik deze graag met een positief display zien. In de manual stond dit:

Betekend dit dat het niet mogelijk is dit zelf om te zetten?

Verder heb ik voor de vakantie in het zwembad:

Als deze het niet overleefd, bestel ik deze:

2 likes

Niet mogelijk inderdaad. Er staat dat het ligt aan het model of het positief of negatief display is.

1 like

12 likes

NA ? :smile:

Het is een mooie dag om te klussen :slight_smile:

10 likes

Net ff bij Kish een bandje gehaald voor de 5600 dus lekker dragen :smile:

13 likes

Zeker! Voor de prijs een leuk ding. Qua formaat ook perfect. Oogt stoer en stevig.

1 like

15 likes

Deze is net ff ietzie lichter

Voor vakantie plezier

19 likes

Mooi rood is … :blush:

17 likes

Fijne avond alvast!

20 likes