G-Shock only III (Deel 3)

Ja dacht ik ook de bezelgravering vind ik geen Casio kwaliteit.

1 like

Als corsage tijdens het eind Gala. :joy:

1 like

Verduld… volgens mij lijken jullie gelijk te hebben… :see_no_evil:
Bezel inderdaad wat verschil, achterplaat 3229 en DW-5600BB (dat laatste klopt dan volgens mij ook inderdaad niet)
maar de module… help even mee: de 24u aanduiding is sowieso anders; is dat des Casio’s of des Ome Ali’s??
Ergo: aan de andere kant heb ik er zeker niet te veel voor betaald, dus wakker lig ik er absoluut niet van…

1 like

Sterkte met de

Ingreep en revalidatie?

Spuuglelijk gewoon

DW-5600BB is met negatieve display…

Nog iets wat opvalt…
Geel is flauwer (de dots naast de functies voor de knoppen en rond het logo + tekst “alarm” “chrono”)

Wss zal de achterplaat ook dikker zijn dan de standaard?
Heb je een foto?

1 like

Yep, verwacht zo’n 6 maanden max als alles mee zit met herstel en revalidatie. Eerste 6 weken schijnen het pittigst te zijn.

2 likes

Sterkte, kerel! :four_leaf_clover:

1 like

6 maanden “als alles meezit”, pfff… :thinking: Sterkte alvast en houdt je haaks die lange periode! :pray:

Komt uiteindelijk goed :wink: bijkomend voordeel: heel veel tijd om op HF te scrollen en te reageren…

2 likes

3 dingen die al niet kloppen, 24 uurs aanduiding is niet des Casio’s, correct me if im wrong. Maar als het je niet stoort dan ist goed toch ?

3 likes

Inderdaad dat zijn sowieso al 3 dingen, maar ik heb nu de mijne met die van @AstraJuke vergeleken, maar de uitlijning op het display is ook verschillend.
Het lijkt wel of het negatief-display positief is uitgevoerd.
Met andere woorden: ik denk dat het een Franken–watch is en ik heb zitten slapen.
Geeft allemaal niks. Ik kan ermee leven en dat zal ik rustig blijven doen…:smile:

4 likes

12 likes

Goedemorgen op deze zonnige dag! Tijd voor wat lichts☀️

15 likes

20 likes

Trusten all. :sleeping:

16 likes

Goed wakker worden!!!

11 likes

Dat had ik half december ook, vliegende koprol over de motorkap en een spectaculaire para-rol landing. Geen schrammetje en bij mijn fiets stond alleen het stuur scheef maar pas 's avonds bleek dat ik niet meer op mijn linkerzij kon liggen en ademen deed pijn. Stevig gekneusde ribben, is nu pas zo’n beetje over…

Sterkte!

7 likes

23 likes

16 likes