Ik ook! Ik heb al veel horloges gehad en ik draag de laatste tijd vrijwel alleen nog maar de MRG. Draagcomfort is top. Als ik maar 1 horloge zou mogen houden dan blijft deze. Uiteindelijk is een G-shock toch echt de beste keus.
Zeker leuk ! Uit japan gehaald of dichterbij gevonden ?
Uit Frankrijk, op Vinted gevonden…
Gewoon geduld hebben (en kleine portie geluk erbij)…
Deze was nog in nieuwstaat!
Nice !
Heb ik
Doos zit vol dus ff niks meer ![]()
God, ik zit ook ff op Vinted en ja hoor daar is ie wel, de GD350-8
maar ik doe het niet, nope, noppes, nein …
Staan een paar verschillende versies op, hangt er vanaf welke je zoekt…
Staan er ook nog met pos display, maar met rode accenten op enz…
Gwn FF snuisteren ![]()
Voor mij was de standaard versie de mooiste
…
De andere zou leuk zijn voor erbij, maar zijn me nog iets te prijzig…
Heb vooral geleerd om op Vinted geduld te hebben, komen echt wel “koopjes” voorbij…
Veel van mensen, die niet weten wat ze verkopen…
Dan is het de kunst om toe te slaan ![]()
Meestal diegene met exacte modelbeschrijving, weten wat ze hebben/verkopen…
Maar de mensen die een gewone casio of g-shock verkopen als beschrijving, weten soms echt niet wat ze verkopen…
Zo heb ik al verschillende “koopjes” binnen gehaald.
Dit idd
![]()
… En besteld???
Nee
Mn Edifice in het blauw hoop ik vanmiddag te verkopen en dan heb ik weer eens plekje in de doos.
Mooi ![]()
Ik heb voor het gemak een account aangemaakt. Tis wel ruk dat je niet alleen binnen Nederland kunt zoeken en echt een advertentie moet bekijken om te zien uit welk land het moet komen of zie ik iets over het hoofd …
Waarom zou je enkel in NL moeten zoeken?
Is juist heel leuk, dat je ze met het grootste gemak uit bvba Spanje, Italië of Portugal kan kopen…
Totaal geen problemen mee ![]()
Ik vertrouw buitenlandse particulieren nog niet, dat ist eigenlijk. Het zal ongetwijfeld allemaal wel goed geregeld zijn maar toch …
Je weet inderdaad nooit van wie je koopt (maar weet je in NL ook niet, of je moet het kunnen ophalen)…
Goed kijken naar de foto’s, of eventueel meer foto’s vragen bij daglicht…
Ook goed opletten met fakes…
Maar ik zou me echt geen zorgen maken, heb nu al redelijk veel transacties (=lees 100+
) gedaan zowel gekocht als verkocht, en op een 2tal na, altijd heel goede ervaringen gehad.
Zelfs enkele met nog een leuke attentie, of leuk berichtje bij!
Zijn lang niet allemaal mensen die het slecht voor hebben ![]()
Goed kijken naar de
'en en reviews, die zeggen echt heel veel!
Ik vermijd wel de mensen zonder reviews!
Mijn vriendin zit weer een weekje bij haar ouders in Spanje. Kan ik tenminste weer een foto maken van het jacuzzihorloge van vandaag, zonder uitgelachen te worden
Deze keer weer eens een g shock
Helemaal eens en je voelt / ziet ziet de kwaliteit van deze maar van een afstandje is hij mooi onder de radar. Daarnaast vind ik een rubberen band prettiger dragen dan een metalen, dus de keuze was snel gemaakt. ![]()
Baas boven baas! Wow!