G-Shock only III (Deel 3)

Gave AWG-101 :ok_hand:t2::+1:t2:

1 like

Dankje! Recente NA van MP, had lang in een lade gelegen en ā€˜er zou een nieuw batterijtje in moeten’… duidelijk geen kenner :face_with_hand_over_mouth:
Voor een habbekrats een gokje gewaagd en uit zijn PS mode laten ontwaken met de heerlijke zonneschijn van afgelopen week. Nu al enkele dagen strak op Hi. Hij is echt als nieuw en ik vind ā€˜m eigenlijk fijner (en mooier) dan mijn modernere AWG-M100 waar ik een veelvoud voor betaald heb :joy:

3 likes

Dadelijk m’n dochter en haar vriend even heen en weer rijden naar een IKEA , dus de ā€œklus Shockā€ omgedaan… :muscle::crazy_face::joy:

16 likes

Leuk dat je ā€˜m blijft dragen! Doet me toch goed, beter dan het ding retourneren naar de winkel of ā€˜m voor een hoop meer op marktplaats knallen.
:pray:

1 like

Veel te leuk horloge met z’n vintage vibe en beide andere opties zijn niet mijn stijl. :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Zo heb ik eens een verkoper op MP gewezen op hetzelfde. Horloge stond te koop, liep niet meer. Dus ik vertelde hem dat het een solar was dus liep op zonne-energie :laughing: Oh zei hij, ga ik eens proberen. Tijdje later een bericht gekregen dat ie et weer deed en hij hem weer ging dragen :muscle:t2: ik probeer af en toe hetzelfde als jou. Nooit geschoten is altijd mis :smile:

2 likes

15 likes

Bagger… kom ik net deze tegen:

De GX56 waar ik al een paar jaar naar op zoek ben…

Alleen hij wil er goud voor hebben…

Is maar hoe je het bekijkt hé…

Als je de andere prijzen op eBay ed. ziet, dan denk ik dat deze nog meevalt…
Als je alle importkosten enz zou tellen, zit je toch snel veel hoger…

Is ook filmset, en lijkt me niet gedragen te zijn…

Ik zou gewoon een bod doen, wat het voor jou waard is…

Hij zou alleen beter zijn benaming juist zetten :rofl:

Dit is ā€˜m dan.

17 likes

Ik heb nog een orginele uit Japan uit 1994 maar die verkoop ik helaas ook niet. CheckšŸ‘‡

Ben helemaal weg van de OG DW-6600 :sunglasses:

Gaaf!!

8 likes

Prachtig zo in het zonnetje! :tada:

1 like

Goede keuze hoor, congratz! :partying_face:

1 like

Ik had al een bod van 200 gedaan… hij wil er minimaal 260 voor…

Dus nu even rustig nadenken…

1 like

Mja ik vind het nogal veel hoor.
Voor €40 meer heb je bv de GW-5000HS-7.
Die wordt ook iconisch later, maar heb je wel modernere techniek…

Wat is er leuker dan buiten met dit zalige weer een pakje te openen :heart_eyes:

De GB-5600B-1 uit 2013…

Nu nog de GB-5600AA ergens zoeken :muscle:

12 likes

De modernere techniek heb ik al, maar nog geen mooie felblauwe :star_struck:

Deze? :sunglasses:

11 likes

Yep die…
Weet je goed genoeg hƩ :rofl:
Hahahaha

1 like

Ja sorry ik kan er geen afstand van doen, anders is deze kist niet vol… :sunglasses:

13 likes