G-Shock only III (Deel 3)

Joker :clown_face: vandaag

15 likes

En alweer helemaal opgeladen… :slight_smile:

9 likes

Ik zit met een dilemma en ik dacht: laat ik eens een poll aanmaken om jullie mening te peilen. Mijn G-Shock verzameling bestaat momenteel uit:

Zoals jullie zien, er mist nog wat kleur. Dus welke zou ik het beste toe kunnen voegen volgens jullie?

0 stemmers

Alvast hartelijk dank voor het meedenken :slight_smile: Ik neig zelf het meeste naar een blauwe GX56 of een gele GPR H1000. Die heb ik dus zelf gestemd :slight_smile:

En vandaag eens de non-bling topper uit Yamagata.

19 likes

Misschien ook eens een kijkje nemen in de frogman-reeks?

1 like

Die zijn echt a symetrisch. Vind ik persoonlijk minder mooi…

1 like

Gisteren uit UK geleverd :innocent:

De GS-COLDISPSET :heart_eyes:

Enkel een wrange nasmaak door de (kl*te) hoge importkosten…
Ik moest 90€ (ja je leest het goed 90€ :face_with_symbols_over_mouth:) extra betalen…
Ach ja, als ik het resultaat dan weer zie, maakt dat alles wel weer meer dan goed :heart_eyes:

13 likes

Graag gedaan maar ik zag niet waar ik bij “anders nl:” dan het type kon invullen. :thinking: Persoonlijk zou ik de G-SHOCK DW-B5600AH-6JF JDM ook overwegen. :blush:

4 likes

Polls maak ik bijna nooit, dus ik wist even niet hoe ik die optie toe kon voegen.

Ik vind ze mooi, maar ze zijn veel te klein. Daarom ben ik uitgekomen op de gx56 serie. Mijn wishlist tot nu toe:

Hier zitten ook modellen bij waar je alleen van kunt dromen, want die ga je niet tegen komen :slight_smile:

3 likes

Gaaf ding, ik wil ook zoiets maar dan gratis alst kan :smile:

1 like

DW-5600EP-9ER

9 likes

DW-5600EP-2ER

6 likes

Bij Kish/Bol €79 in de sale: DW-5600EP-2ER
:warning: De groene is het mooist, de blauwe en rode zijn op de foto’s vlammend, maar in het echt niet.
De groene is wel vlammend, zeg maar de tennisballen kleur felheid.

7 likes

SLV-22B-9DR of de
DWE-5600R-9ER
(Allebei geel, eerste is een duo set)
En je hebt ook nog die van de Galapagos Islands

7 likes

Gewoon he-le-maal los, je vroeg immers om KLEUR in je collectie: Brandfield, €99 op voorraad: GMD-S5610PP-4ER voor heren. :face_with_peeking_eye:

5 likes

Allemaal heel erg leuke horloges met heel veel kleur!!! Daar hou ik van :slight_smile: Maar ze zijn allemaal echt te klein… Zo klein zelfs dat ik ze zelf niet zal dragen. Keep 'em coming!!!

2 likes

Gaaf ding zeg!

Ow excuses!
Maar ik heb dus een Duro van 43mm en die bungelt bij mij na verloop van tijd zijlings omdat ie eigenlijk te groot is, en de GX-en zijn 50mm!
Wat is jouw pols maat in vredesnaam dan?
Mijne 18.5cm, die GX56’s vallen dan buiten mn pols🙄

1 like

Om de tijd wat te doden heb ik nog 2 tussendoortjes gekocht ( projectjes ):

Nu even afwachten tot ze er zijn :slight_smile:

13 likes

13 likes