En deze ziet er weer uit als nieuw na een rondje mee met de vaat.
Met de wat ???
In de wasbak, warm water, neutral afwasmiddel, wel met een oude tandenborstel erop en wat boenen.
Het blijft een G-Shock, en is titanium met een DLC coating, dat gaat wel goed allemaal, en de coating is dan weer dat mooie diep donker anthraciet.
Eigenlijk moet er nog een poetsronde met een paar druppels turtle wax tegenaan, dan is het weer weken glimmen.
Dat zou een echte verbetering zijn! Of het mooier is, durf ik nog niet te zeggen, maar die scherpe randen er af zou wel beter zijn voor mijn kleren
Welk type is dit? Heel mooi!
Waarom doen ze toch altijd dat rode lijntje …
Nu wil ik deze ook weer hebben
Maar prijs is me nog iets te hoog voorlopig…
FF wachten tot hij in Europa verkrijgbaar is…
Kon hem al in Japan bestellen, maar is 500+
Vermoedelijk wordt het GMW-BZ5000-1 en GMW-BZ5000GD-9
Dat zei ik gisteren… Vandaag de kinderen weer naar school gebracht, vrouw uitgezwaaid, boodschappen gedaan, was gedraaid en nu: ME TIME!!!
Heerlijk mijn werkhorloge volledig uit elkaar gehaald om bij het gedeelte te komen dat blauw moest worden… Alles weer gemonteerd na het lakken et voila:
Soms moet je dingen ook maar gewoon doen… Wel grappig om te zien hoe het horloge geëvolueerd is… Toen het binnen kwam zag het er zo uit:
Je kan meer modden met een G-Shock dan je denkt
Dat bewijs je maar weer eens
Gaaf hoor, uit Japan laten komen ?
Ik ga voor de 6900U vandaag, tijdje niet omgehad
Net als ik het plan had om hem inderdaad in Japan te bestellen, had zelfs al verschillende websites vergeleken welke het gunstigste uit zou komen met de verzendkosten, kwam ik deze op Marktplaats tegen
Karma😁
En binnen. Dacht dat ie wat groter zou zijn (maar ja, mijn andere G-Shock is echt wel een beetje een knoepert), maar moet zeggen dat ie goed staat en heerlijk om de pols draagt
Win !! veel plezier ermee
Is wel zo he ?
Dat rode lijntje knalt er lekker uit
Weer een mooie score gedaan Mark