G-Shock only III (Deel 3)

er komen chrono 's aan. :heart_eyes:

7 likes

Oeh , dat ziet er best gaaf uit zo op het eerste gezicht :+1:t2:

1 like

Nee echt?
Echt superstoer, wat een ding.

Heel benieuwd.

1 like

Oei, dat ziet er veelbelovend uit!

1 like

Wauw die zien er inderddad heel mooi uit!!!

1 like

Hey, die zijn tof zeg! Ik ben benieuwd!

1 like

Storingsdienst op deze warme avond…ook weer gefixt :+1:t3:

18 likes

Jaaaaaa, yes ! Hij is terug na 3 jaar afwezigheid :muscle:t2::grin: Ik had em verkocht (wtf) aan een maat van mij maar hij moest terugkomen nadat ik hier een zelfde voorbij zag komen. Ik die maat van mij appen of hij hem nog had en ja, hij had em nog en droeg hem niet vaak. Waarom dan vroeg hij ? Nou ja, gewoon :laughing: Gisteren was ik jarig (42 :hugs:) en bij het zwembad kreeg ik een aantal cadeaus van mijn vrinden en het 1e cadeau was de DW-5610U :tada: Hele grote blij ! Na de vakantie even goed schoonmaken en dragen die handel :grin: Fijne dag allemaal :sunny::raised_hands:t3:

18 likes

Dubbel gefeliciteerd man :muscle:t2:

1 like

Gefeliciteerd man :partying_face:

1 like

11 likes

Vet ding. Nu ik een G-ST 400 draag, betrap ik mezelf er op dat ik naar de MT-G serie zit te staren. Het is één grote val, dat hele G-Shock gebeuren😅

4 likes

Van harte nog :smiley: :+1:

1 like

Danku allen :raised_hands:t3:

Moet natuurlijk SU zijn :man_facepalming:t3:

Maar toch ff deze om vandaag :laughing:

12 likes

MTG is wel echt een klasse apart. Goede afwerking, bizar duurzaam. Daarnaast heb je zeker bij de gelimiteerde edities weinig afschrijving op de lange termijn.

1 like

Ongetwijfeld. Ik heb deze op het oog:

De MTG-B2000B-1A2. Ik moet alleen nog even sparen😅

9 likes

Supergaaf en ik hoop op veel foto’s.
Ik heb er zelf ook nog een tijd naar zitten loeren maar ik was bang dat de rode indices en met name de datum mij tegen zouden gaan staan.
Desondanks een supertof apparaat dus ik ben benieuwd.

1 like

Er zijn zoveel modellen.
Welke is 200m wr, veel functies en solar?
En belangrijkste: kleine uitvoering (voor mn zoontje)

Nog van harte gefeliciteerd! Gave G-Shock en mooie dat je vriend hem nog had voor jou👍

1 like

Had je al op shockbase lopen neuzen? En kijk vooral niet teveel naar die megagrote diameters… In het echt vallen de horloges veel kleiner uit.

Voorbeeld: ik heb een horloge van 48.6 mm gescoord, ik doe hem op mijn 20cm pols → horloge valt gewoon weg…

Morgen kan ik misschien wel een foto maken van hetzelfde horloge op de pols van mijn zoon ( 4 jaar oud ) ik durf te wedden dat hij hem kan hebben

1 like