G-Shock only III (Deel 3)

volgens mij zelfde standaard als die bij deze box zitten, beetje prijzig voor 3 G-Shocks maar vind het wel een gave horlogebox. ⁣G-SHOCK Box (casio.com)

2 likes

Gewoonlijk liggen ze mooi in de horloge box met z’n allen. Nu 1tje los op de standaard omdat het leuk staat maar niet perse handiger dan in de box. Maar het ziet er leuk uit en daar ging het om :ok_hand:

1 like

Moest er toch ene stuk gaan … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

10 likes

Ah zo :ok_hand:t2:

Kunt maar beter 1 reserve hebben, goeie gedachte :smile: 6900MS ?

Krijg het thuis anders niet uitgelegd :sweat_smile:

6900ms idd

1 like

Hahaha dat argument kan ik de volgende keer ook wel gebruiken :ok_hand:t2:

Iemand hier deze wel eens in het echt gezien of gehad ?
Wil eigenlijk wel een square kopen voor de vakantie en vind deze wel vet :muscle:t2:

10 likes

Ik ook

1 like

:handshake:t2:

1 like

Heel gaaf

1 like

Thanks, ja vind ik ook :smile:
Ik denk even kijken of hier iemand real life foto’s heeft maar ik kan het me niet herinneren dat ik hem hier gezien heb :thinking:

1 like

Is de limited Erik Haze Editie, gave uitvoering, maar 700+ euri voor een vakantie horloge gaat mij wat ver. :blush:

2 likes

Ja €749 inderdaad , maar zal hem na de vakantie ook nog vast wel dragen hoor :smile:

3 likes

Toch maar gelijk besteld :partying_face:

6 likes

Beide uit 2008 De roze is inmiddels al opnieuw uitgebracht door Casio.
Vandaag eens de batterijen vervangen. Ik en mijn vrouw gaan deze niet meer dragen. Zeker niet nu ik vergroeid ben met de GMW-B5000D :heart_eyes:

Genieten! :arrow_down:

13 likes

Ik heb er een :grinning:

2 likes

En bevalt ie ? Had je al eens een foto geplaatst , ben benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet .
( heb hem overigens al besteld dus kom er vanzelf wel achter nu :grin:)

Heb hem nog niet omgehad is nog als nieuw. Zal binnenkort een foto plaatsen. :wink:

2 likes

Weer tot leven gewekt mrt verse batterijen.

9 likes

Die roze is echt wel heel vet :heart_eyes:

2 likes